GUNNISSS Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Trenger nytt hovedkort, har p4 3ghz. * = helst ha ** = MUST **støtte for pc3200 som skal kjøre dual *Pci express 16x **nettverks kort Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 *offtopic* det er ikke "hvem". Det skal være "Hvordan" *offtopic* Alle dagens hovedkort støtter pc3200 ram og har innebygd nettverks kort. Utover det så er jeg ikke sikker. Kjenner ikke til Intel Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 *offtopic* det er ikke "hvem". Det skal være "Hvordan" *offtopic* Kjenner ikke til Intel "Trenger nytt hoved kort til Socket 478, HVILKET ?" Lenke til kommentar
ADT Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 *offtopic* det er ikke "hvem". Det skal være "Hvordan" *offtopic* Retter du det fra "hvem" til "hvordan"? Kravene dine var jo ikke akkurat store da... tipper det er en 775 prosessor du sitter på, eller? Er det socket 478, tror jeg ikke du kan regne med PCI-E støtte... Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 *offtopic* det er ikke "hvem". Det skal være "Hvordan" *offtopic* Retter du det fra "hvem" til "hvordan"? Kravene dine var jo ikke akkurat store da... tipper det er en 775 prosessor du sitter på, eller? Er det socket 478, tror jeg ikke du kan regne med PCI-E støtte... Jo, det finnes iallefall et s478-HK fra Asus med 915P-chipset som gir støtte for PCIe, Gbit-nettverk og PC3200, jeg har nettopp kjøpt det selv. LINK Hvis du har LGA775 finnes det et bra utvalg hos komplett.no Lenke til kommentar
ADT Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jo, det finnes iallefall et s478-HK fra Asus med 915P-chipset som gir støtte for PCIe, Gbit-nettverk og PC3200, jeg har nettopp kjøpt det selv. Sorry, jeg som var litt utdatert på det punktet... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jo, det finnes iallefall et s478-HK fra Asus med 915P-chipset som gir støtte for PCIe, Gbit-nettverk og PC3200, jeg har nettopp kjøpt det selv. LINK Helt korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå