Putekos Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 26, men bare 4 seriøse så de andre teller ikke . Like mange som alle de som har posta her til sammen til nå altså, hvis vi sier de teller. Nå teller vi jo fra 0-17 år da. Blir jo en del da. Hvis vi hadde telt fra 15 til 17, hadde det jo ikke vært halvparten engang. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) 26, men bare 4 seriøse så de andre teller ikke . Noen som har det... jeg har hatt 2... En barneskole ting og 1 fjortiss greie Endret 9. februar 2005 av alex503 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 *Oldis alarm* 3 Den tredje ble jeg sammen med når jeg var 18 og hun 16, og vi går på tolvte året nå nååh Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 2 to stk. som ikke er slike sure frotiss forhold. Første var vel på GK, varte vel i 3-4 mnd... (?) Andre ble jeg ilag med rett etter russetida, hadde en fin sommer, så for jeg i forcen og da ble det vel slutt 2-3 mnd. etter jeg ble innrullert. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har sånn ca hatt et seriøst forhold som var litt småforstyrret,det er heldigvis over! var i gang med å få til et forhold, men jammen tok ikke det også gal retning men, men..har da god tid Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 3. Også noe halvveis greier mellom 2 og 3. 3½, kan vi si. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 26, men bare 4 seriøse så de andre teller ikke . Noen som har det... jeg har hatt 2... En barneskole ting og 1 fjortiss greie Ville heller foretrukket ET seriøst langvarig forhold enn 100 useriøse. Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ingen. Og slik ska det bli! vil ha tiden jeg har blitt gitt for meg skjøl! Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Fra o til 19. 0 Still going strong:P Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har hatt 3 seriøse forhold. Alle har vart sånn ca 1 1/2 år. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har hatt ett forhold, fire og et halvt år og still going strong.. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 2... Det ene var under press... Syns hu var ei ku, men ble tvunget av "venner" , slo dog opp med en gang vi var uenige om noe, faktisk en blyant og ei når jeg var 16... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ville heller foretrukket ET seriøst langvarig forhold enn 100 useriøse. Ikke jeg, selv om 100 høres litt slitsomt ut... Å ikke minst dyrt med tanke på tlf regning. Jeg liker ikke og være ilag med en jente 24/7, jeg takler det rett og slett ikke. Jeg MÅ trene, og jeg MÅ få lov å bestemme hverdagen min selv. Det kalles frihet, noe man mangler hvis man er i et seriøst forhold. Eneste fordelen jeg kan se er at mat/trening kan bli mer stabilt av det siden man har en god grunn til og si nei til drikking. "Nei kan ikke drikke, dama vil jeg vil være ilag med henne. Vi skal se film" Den vanlige frasen fra alle som har dame. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Ville heller foretrukket ET seriøst langvarig forhold enn 100 useriøse. Og du følte at du trengte å påpeke det fordi...? Alle vil vel heller ha noe seriøst enn bare masse fling her og der. Hyrlen: Ikke alle damer er sånn, da. Endret 10. februar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ville heller foretrukket ET seriøst langvarig forhold enn 100 useriøse. Og du følte at du trengte å påpeke det fordi...? Alle vil vel heller ha noe seriøst enn bare masse fling her og der. Hyrlen: Ikke alle damer er sånn, da. Fordi alex503 synes du var så heldig som hadde hatt så mange kjærester? Hvis du leser et par poster opp så vil du også se at alle faktisk ikke vil hatt noe seriøst. Mange har en frykt for å "binde" seg, og vil helst at livet bare skal bare være en lek med masse forskjellige lekekamerater. Men det er nå så. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 3. Er i mitt 3. naa. Ble sammen i september, og det blir slutt i juni. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg liker ikke og være ilag med en jente 24/7, jeg takler det rett og slett ikke. Jeg MÅ trene, og jeg MÅ få lov å bestemme hverdagen min selv. Det kalles frihet, noe man mangler hvis man er i et seriøst forhold. Mener du at du ikke liker at jenter bestemmer over deg, eller mener du at du ikke liker å måtte ta hensyn til en annen person? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ble sammen i september, og det blir slutt i juni. Tør jeg spørre hvorfor du vet det NÅ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå