The_Darkness Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 3. eller 4.. jaja.- samma det.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 0 Når noen liker meg liker ikke jeg dem. De jeg liker liker ikke meg. Da er det ikke alltid så enkelt. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 2, men ingen var seriøse Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 5 Siste foreløpig i 6 år. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Skjønner ikke hva folk syter etter.... det er fulstendig normalt å ikke ha vært samme med noen selv om du er fks. 18.... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) På barneskolen byttet jeg dame fra uke til uke.. (bortsett fra et tilfelle hvor vi var sammen i 4-5 mnd! Ikke dårlig for barnskole det!) Har derfor ikke oversikt! Det morsomme var jo at på barnskolen var ALLE jentene i klassen "forelsket" i meg. Det har jeg fått vite i ettertid! Endret 9. februar 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 På barneskolen byttet jeg dame fra uke til uke.. (bortsett fra et tilfelle hvor vi var sammen i 4-5 mnd! Ikke dårlig for barnskole det!) Har derfor ikke oversikt! Det morsomme var jo at på barnskolen var ALLE jentene i klassen "forelsket" i meg. Det har jeg fått vite i ettertid! Jeg hadde samme kjæreste i flere måneder på barneskolen jeg også. Hvorfor? Fordi ingen av oss turde å slå opp. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 5stk. Bodde sammen med ei i 2år, og har vært sammen med ei annen nå i snart ett år. Tror ikke jeg har vært ordentlig singel siden jeg var 15. Gått fra ene forholdet til det andre. Har akkurat dumpa dama, men hu maser så jævli så mulig jeg tenker meg om og gir hu en sjangse til.. får se om ett par ukers tid.. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ett forhold, varte nesten 2 år. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 *Oldis alarm* 3 Den tredje ble jeg sammen med når jeg var 18 og hun 16, og vi går på tolvte året nå Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 *Oldis alarm* 3 Den tredje ble jeg sammen med når jeg var 18 og hun 16, og vi går på tolvte året nå Grattis! er vel egentlig bare å bøye seg i støvet... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg hadde samme kjæreste i flere måneder på barneskolen jeg også. Hvorfor? Fordi ingen av oss turde å slå opp. Kinkig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 et.. som varte i ca 3 dager fordi jeg orka ikke så jeg slo opp nå likte ikke jeg jenta uansett.. men som sagt ( egentlig ikke sagt før ) så er jeg geek også da.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) 26, men bare 4 seriøse så de andre teller ikke . Endret 9. februar 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 26, men bare 4 seriøse så de andre teller ikke . Like mange som alle de som har posta her til sammen til nå altså, hvis vi sier de teller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå