sofarot Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) som topic sier.....! Hvor mange har du vært sammen med? Fra du var 0, til nå....fortel gjerne hvordan dere hadde/har det! Endret 9. februar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 4-5 "ordentlige", og nå har jeg vært sammens med dama mi i snart 2 år. Go go! Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) 1 gang. Var i ca. 8 månder. Endret 9. februar 2005 av robB Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hmmm... lengste jeg har vært ilag med noen er 3 måneder, har liksom slått opp selv om jeg liker person yeye, gresset er grønnere på den andre siden og alt det der vissvasset... Men skikkelige forhold er vel 2. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 5 jenter. er 15 år gammel. alle fem rocka hele veien til dovre nå ble jeg dumpa for tre måneder sedan får nesten ikke se snurten av jenter lenger på grunn av skole, jobb og trening men hey møtte en diggbar jente på lørdag Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ingen, er geek så det forklara vel saken. Var utrulig nok ei som likte meg helt fra begynnelsen av 8 og helt til første halvåret i 10 da. Men jeg likte IKKE hu. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Var utrulig nok ei som likte meg helt fra begynnelsen av 8 og helt til første halvåret i 10 da. Men jeg likte IKKE hu. VAr det du som slo opp da??? Btw. Har vært sammen en i et år ca.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 2 stk. 1. 3-4 md. 2. 2 år & 1 md. På barneskolen gikk jeg i klasse med 17 gutter og 5 jenter og endte vel egentlig opp som en mannsjåvinist. Det kombinert med skyhet drar vel egentlig ikke så mye Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Var utrulig nok ei som likte meg helt fra begynnelsen av 8 og helt til første halvåret i 10 da. Men jeg likte IKKE hu. VAr det du som slo opp da??? Btw. Har vært sammen en i et år ca.... slo opp? vi var aldri ilag. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Skal vi se: S**** 3 måneder T**** nesten 3 år HC Tja.. På og av i 6 mnd Er vel bare de to siste jeg kan kalle seriøse forhold. Jeg er fremdeles sammen med HC. Var samboer med T****. Vi ble sammen da jeg var 15, og det ble slutt i sommer. Vi hadde det veldig fint det første halvannet året. På slutten dabbet det av, og å bo sammen fungerte IKKE. HC bor veldig langt unna, så det går veldig opp og ned. Stort sett går det dritt Unntaket er vel når vi treffes, og det er ca en gang hver måned eller annen hver måned. Edit: Tenkte jeg skulle la være å nevne de som bare var en flørt. Endret 9. februar 2005 av darkness| Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Var utrulig nok ei som likte meg helt fra begynnelsen av 8 og helt til første halvåret i 10 da. Men jeg likte IKKE hu. VAr det du som slo opp da??? Btw. Har vært sammen en i et år ca.... slo opp? vi var aldri ilag. Ahhh! Misforstod.. Trodde dere var sammen, men at du ikke likte henn! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 2 halve teller det som 1?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Edit: Tenkte jeg skulle la være å nevne de som bare var en flørt. Forumet har vel en sperre på antall linjer og Anyway. Tror ikke jeg har hatt noen skikkelige forhold. *ønske seg* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) 2 halve teller det som 1?? To damer uten bein? (ikke at det er noe galt i det) Jeg har vært sammen med... Hmmm... Ca 0. Natrium: :!: Endret 9. februar 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hadde et veldig useriøst forhold i åttende klasse. Det varte i to måneder og var fullstendig idiotisk. (les:fjortiss) Ingen seriøse. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Tre. 1. 6 måneder 2. 14 dager 3. 2 år Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 2 halve teller det som 1?? Nei mer!! Bedre med to på 8 enn ei på 16 vettu. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hadde et veldig useriøst forhold i åttende klasse. Det varte i to måneder og var fullstendig idiotisk. (les:fjortiss) Den joiner jeg. Jeg var også sammen med en i 3 månder.. uten at jeg viste det! Veldig morro når noen venner spør et dame for meg, uten at jeg veit det. Typisk fjortis opplegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå