ScAr_FaCe Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 her hjemme sitter vi med ett trådløst nettverk, jeg sitter oppe på min egen på der jeg har 11mbps og "Lav" status.. jeg spiller cs da, og noen ganger får jeg ping på over 500! min far nedlaster veldig ofte, men selv om han nedlaster så skal jeg da ikke få mer ping enn 100-200.. har dette med trådløsnettverket og gjør ? burde jeg heller bruke kabel ? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det kan ha med trådløse nettverket å gjøre, men er ikke helt sikker. Hvis du har mulighet for det kan du jo prøve med kabel. Hvis faren din bruker hele linja, så skyter pingen opp i været. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Du burde forklare nærmere, linje osv. hvilken CS. Hvis han laster ned mye, så er det ikke rart det lagger, evt. "loss" som du får via wlan. Skriv "Net_graph 3" i Console, og sjekk om du har loss over 3-4. For å skru av loss, XP- kontrolpanel>administrative verktøy>Datamaskin behandling>tjenester og programmer>Tjenester>Wireless Zero Configuration. >Stopp prosessen. Dette må du gjøre hver gang. Slitsomt, men det er nok verdt det Stå på , lykke til :=) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 har du fått med deg dette ? Lenke til kommentar
ScAr_FaCe Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Du burde forklare nærmere, linje osv. hvilken CS.Hvis han laster ned mye, så er det ikke rart det lagger, evt. "loss" som du får via wlan. Skriv "Net_graph 3" i Console, og sjekk om du har loss over 3-4. For å skru av loss, XP- kontrolpanel>administrative verktøy>Datamaskin behandling>tjenester og programmer>Tjenester>Wireless Zero Configuration. >Stopp prosessen. Dette må du gjøre hver gang. Slitsomt, men det er nok verdt det Stå på , lykke til :=) har en 768kps linje da, og spiller steam versjon av cs ! startet net_graph, og så at jeg lossen hoppet veldig. fra 0-10! men d var i specc mode da ! så startet jeg å spille og da hadde jeg 0 i loss. så stoppet jeg prossesen! ingen forskjell ! Lenke til kommentar
ScAr_FaCe Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 får også cl_flushentenitypacket elns, hele tiden ! blir lei Lenke til kommentar
JimE Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) 768 holder IKKE til nedlastning og spilling samtidig. Skaff deg netlimiter og begrens faren din. Så kan dere begge holde på samtidig. EDIT: leif Endret 9. februar 2005 av FantaCx Lenke til kommentar
gsn Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) med tanke på at du har 0,7mbit og 11mbit lan er det ikke hastigheten på wlanet som gjør det såfall, du sier du har "lav" tilkobling, kan du flytte på router/switch så du får bedre signal ? i verste fall kan du update firmware på router/switchen Edit : "noen ganger får jeg ping på over 500! min far nedlaster veldig ofte, men selv om han nedlaster så skal jeg da ikke få mer ping enn 100-200.." Jo, du "skal" få så mye når noen bruker hele linja... Endret 9. februar 2005 av gsn Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 neivel , som oftest for å merken forskjell så må man ha 16 og oppover i loss, en 700kbs linje er ikke det sterekste. har du prøvd å koble fra far di? Steam versjon - hvilke andre versjoner er det a? o^) Speller du CS.1.6 eller CSZ eller Source? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå