Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

cs ping, trådløst nettverket sin skyld ?

Anbefalte innlegg

her hjemme sitter vi med ett trådløst nettverk, jeg sitter oppe på min egen på der jeg har 11mbps og "Lav" status..

jeg spiller cs da, og noen ganger får jeg ping på over 500! min far nedlaster veldig ofte, men selv om han nedlaster så skal jeg da ikke få mer ping enn 100-200..

har dette med trådløsnettverket og gjør ? burde jeg heller bruke kabel ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde forklare nærmere, linje osv. hvilken CS.

Hvis han laster ned mye, så er det ikke rart det lagger, evt. "loss" som du får via wlan.

Skriv "Net_graph 3" i Console, og sjekk om du har loss over 3-4.

For å skru av loss, XP- kontrolpanel>administrative verktøy>Datamaskin behandling>tjenester og programmer>Tjenester>Wireless Zero Configuration.

>Stopp prosessen.

Dette må du gjøre hver gang.

Slitsomt, men det er nok verdt det :)

Stå på , lykke til :=)

Lenke til kommentar
Du burde forklare nærmere, linje osv. hvilken CS.

Hvis han laster ned mye, så er det ikke rart det lagger, evt. "loss" som du får via wlan.

Skriv "Net_graph 3" i Console, og sjekk om du har loss over 3-4.

For å skru av loss, XP- kontrolpanel>administrative verktøy>Datamaskin behandling>tjenester og programmer>Tjenester>Wireless Zero Configuration.

>Stopp prosessen.

Dette må du gjøre hver gang.

Slitsomt, men det er nok verdt det :)

Stå på , lykke til :=)

har en 768kps linje da, og spiller steam versjon av cs ! startet net_graph, og så at jeg lossen hoppet veldig. fra 0-10! men d var i specc mode da ! så startet jeg å spille og da hadde jeg 0 i loss. så stoppet jeg prossesen! ingen forskjell ! :(

Lenke til kommentar

med tanke på at du har 0,7mbit og 11mbit lan er det ikke hastigheten på wlanet som gjør det såfall, du sier du har "lav" tilkobling, kan du flytte på router/switch så du får bedre signal ? i verste fall kan du update firmware på router/switchen

Edit : "noen ganger får jeg ping på over 500! min far nedlaster veldig ofte, men selv om han nedlaster så skal jeg da ikke få mer ping enn 100-200.."

Jo, du "skal" få så mye når noen bruker hele linja...

Endret av gsn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...