Rabagastn Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg kjøpte nettopp ny CPU, HK HDD og Ram. MSI K8N NEO Premium Amd Athlon 64 3400+ Twinmos 512 mb Seagate Barracuda 200 Gb S-Ata Med dette kjører jeg et GForce 4 Mx460 (dette er KUN for å installere noen filer ) Ja jeg får nytt Qtec 400W Gold Plated 80 Gb WD Hdd IDE Mus, Tastatur Når jeg nå slår på denne miksturen, stopper det opp allerede på første skjermen, der det blir mulig å komme seg inn i bios eller Post screen. Noen som har peiling på hva som kan være galt? Har prøvd å kjøre harddiskene hver for seg. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Off topic: Premium? Platinum, mener du... Hverken Q-tec eller twinmos er høyt verdsatt av AMD64 Finn ut hvor mange amper du har på 12V'en Lenke til kommentar
Rabagastn Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Haha Platinum ja.. Har prøvd å bytta både RAM og PSU, men ingen av delene vil gjøre det bedre. Det stopper på den skjermen der det blir et bilde, og det står Platinum "Press TAB to go to Post, Press Del to enter BIOS" Det irriterer meg litt. Kan det være noe feil med CPU? Lenke til kommentar
pompen75 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har du koblet til en ekstern HD?. Jeg har tilsvarende problem hver gang jeg lar min eksterne HD er koblet til ved oppstart av maskinen. Lenke til kommentar
Rabagastn Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Nei har ikke ekstern HDD, men har fått formatert og partisjonert den nye, og formatert den gamle min, så får vi se.. Lenke til kommentar
Rabagastn Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Det funka forresten heller ikke... Prøver å kjøre bare med Dvd-Rom, bare med floppy, uten noen som helst av sånt... men ingenting funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå