embark Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Haha. Komme og si at trance er kjedelig når du hører på Jarre? Nei, det eneste jeg egentlig holder meg unna, er VG-lista. 5399841[/snapback] Hvis et band du hører på kommer på VG-lista så slutter du å høre på dem? 5400286[/snapback] Nei, men jeg har dog aldri sett et band jeg hører mye på på VG-lista. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Haha. Komme og si at trance er kjedelig når du hører på Jarre? Nei, det eneste jeg egentlig holder meg unna, er VG-lista. 5399841[/snapback] Hvis et band du hører på kommer på VG-lista så slutter du å høre på dem? 5400286[/snapback] Nei, men jeg har dog aldri sett et band jeg hører mye på på VG-lista. 5400311[/snapback] VG-lista er noe av det værste som fins....bare masse kjøtthuer som som danser rundt halvnakne og synger om jalla stuff som ingen bryr seg om!! METAL FTW Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 METAL FTW 5400787[/snapback] Variasjon FTW! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 METAL FTW 5400787[/snapback] Variasjon FTW! 5400799[/snapback] FOR THE WIN!! bare så d er sakt jeg er ikke goter eller satanist på noen måte, med untak av at jeg liker musikken! Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Omtrent alt utenom Opera og Rap er bra(untatt ravi da) og ikke satansmusikk Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Haha. Komme og si at trance er kjedelig når du hører på Jarre? Nei, det eneste jeg egentlig holder meg unna, er VG-lista. 5399841[/snapback] Hvis et band du hører på kommer på VG-lista så slutter du å høre på dem? 5400286[/snapback] Nei, men jeg har dog aldri sett et band jeg hører mye på på VG-lista. 5400311[/snapback] Er det å forstå det at hvis et band er på VG-lista så tolker man det automatisk? (Egentlig kverulerer jeg litt her, liker å provosere ) Mitt forhold til VG-lista er som følger. Om artiser er på den eller er er rivende likegylder da den ikke gir en ide av hva som er god musikk i det hele tatt. Men om et band topper listen så tar jeg ikke det negativt heller, for det at et artist har kommet inn på listen gjør den ikke dårlig. Eneste det KAN tyde på er at den muligens er av tilgjengelig type musikk("poppa") som gjør at mange kan svelge den, ikke nødvendigivs at den er dårlig. Men dette gjelder heller ikke alltid, Opeth ar trossalt kommet seg inn på listne. Oppsummert: Jeg bruker ikke VG-lista som kanal for å finne musikk. METAL FTW 5400787[/snapback] Variasjon FTW! 5400799[/snapback] Indeed, men jeg må påpeke at metall er en sjanger som er nesten like variert som rocken. Du har prog metal, avantgarde metal, jazz metal, doom metal, power metal, thrahs metal... listen er uendelig. Mye forskjellig der. Eneste som er felles er egentlig at de alle bruker vrengte gitarer og hardtslåenede trommisser. Men, jeg liker likevel å høre på mye utenom metall. Endret 7. januar 2006 av TLZ Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Indeed, men jeg må påpeke at metall er en sjanger som er nesten like variert som rocken. Du har prog metal, avantgarde metal, jazz metal, doom metal, power metal, thrahs metal... listen er uendelig. Mye forskjellig der. Eneste som er felles er egentlig at de alle bruker vrengte gitarer og hardtslåenede trommisser. Men, jeg liker likevel å høre på mye utenom metall. smile.gif det er sant jeg liker også mye anna en métal Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Trance.. Er så mye mer trance enn akkurat den 14tizz-trance'en som dere sikkert tenker på, Cascada og det der.. Tiesto, Ferry Corsten, Armin van Buuren osv osv, det er ordentlig trance.. SKIKKELIG musikk! Forresten, en gromsang som jeg fant igjen her " Apoptygma Berzerk - Kathy's Song (Come lie next to me) (Ferry Corsten Remix)" Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Forresten, en gromsang som jeg fant igjen her " Apoptygma Berzerk - Kathy's Song (Come lie next to me) (Ferry Corsten Remix)" 5401658[/snapback] Klassiker. Også veldig rett det du sier, Mammuten. R35P3CT! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Mario Lopez har også mye bra.. Lenke til kommentar
nesta_bobo Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Cool 20/06-2002 : 11:21 Post #14 Bruker Registrert: 31/10-2001 Innlegg: 333 Quote: -------------------------------------------------------------------------------- Den 2002-06-19 22:07, Eskil87 skrev: Metallica, In Flames, Dream Theater, Pink Floyd er bra musikk syns jeg. -------------------------------------------------------------------------------- Enig i de to første, men Dream Theater er noe dritt høres ut som gammel nintendo musikk som er rocka litt. Ellers synes jeg Dimmu Borgir, Nightwish, Within Temtation er bra musikk. da lurer jeg på hva nightwish høres ut som, jeg hørte på det før gikk lei asap Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Forresten, en gromsang som jeg fant igjen her " Apoptygma Berzerk - Kathy's Song (Come lie next to me) (Ferry Corsten Remix)" 5401658[/snapback] Klassiker. Også veldig rett det du sier, Mammuten. R35P3CT! 5401690[/snapback] Fra god-året 1999 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Oooh. Det er jo faktisk en bra sang! Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 jeg bytter musikksmak ettersom hvilket humør jeg er i... jeg kan høre på alt fra afu-ra (hiphop), slipknot, Jack johnson, korn, osv... jeg er desverre aldri i humør til techno. det skjer bare ikke. Jeg hadde en periode i 7 klasse hvor jeg hørte på i'll fly with you eller noe, men jeg ble mørbanket av min bror, så jeg avsluttet karieren der. om Slipknot kommer på vg lista så ler jeg nok bare... De må selfølgelig bytte ut maskene med dyremasker fra brio, og kle seg opp i rosa kjoler. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Går nok mest i metal her folkens.Forskjelige formene innen punk bra saker. Kan vel høre på det meste innen rock får en si, fra Coldplay til Gorgoroth Hip-Hop/R&B(?), funker ikkje,og vil heldigvis aldri fenge. Blir bare irritert. Smaken er som baken, og mi ræv er rocka som faen Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Er rock og metal som står i skallen på denna karen ja! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Er rock og metal som står i skallen på denna karen ja! 5408337[/snapback] indeed, klarer det meste annet utenom opera og pop. technoen/trance døde i år 2000, etter det ble det kjipt, uinspirerende og ensformig. trancemaster 20-28 var godtiden. Endret 10. januar 2006 av mushi Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 om Slipknot kommer på vg lista så ler jeg nok bare... De må selfølgelig bytte ut maskene med dyremasker fra brio, og kle seg opp i rosa kjoler. 5404838[/snapback] Iowa lå på 12. plass og Subliminal Verses Vol. 3 greide 15. You may laugh now. Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 technoen/trance døde i år 2000, etter det ble det kjipt, uinspirerende og ensformig. 5414421[/snapback] Psjah! Ser du har fulgt med. Dagens trance er alt i fra kjip, uinspirerende og ensformig. Hva med Armin van Buuren, Alphazone, Above & Beyond, Andreas Schmidt (Ace Da Brain, Ace's Delight, Baced! osv), Airbase, Flutlicht, S.H.O.K.K., Whiteroom, Alt+F4, Filo & Peri, DuMonde, DJ Scot Project, Cosmic Gate, Cygnus X, Yoji Biomehanika, Deepsky, Marcel Woods, Markus Schulz, Gabriel & Dresden, Nick Sentience, Tiësto, Ferry Corsten, Elles De Graaf, Solar Stone, Firewall, G&M Project, Hiver & Hammer, Johan Gielen, Jose Amnesia, Kyau vs. Albert, Lange, Marc Dawn, Matt Darey, Matti Laamanen, Nu NRG, Orkidea, Paul van Dyk, Pulser, Rank 1, Ron van den Beuken, Signum, The Thrillseekers, Three Drives og Whirlpool? Bare for å nevne noen... (Ja, mange av de jeg har nevnt har lagd musikk siden lenge før 2000, men de har ikke akkurat tapt seg over årene, så jeg tar dem med.) Personlig skjønner jeg meg ikke på folk som sier at trance er død, og bare dritt har blitt produsert siden 2000 etc. Jeg synes trancen har bedret seg til de grader. Si hva dere vil, trancen er ikke død! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 greit, er jo noen bra enda, men savner tiden med communication (AVB), rank 1 med airwave, vincent de moor med shamu, yves deruyter sine litt spesielle sanger. sitter fast i den tiden, men er nok blitt litt for metal hue til den "nyere" trancen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå