christerr Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg vil kjøpe en ny pda/mobil, har hatt mobil/pda (p900) en stund nå, og føler den begynner å bli litt gammel, samt den har ikke akkuratt den sprekeste prosessoren. Derfor så ønsker jeg meg en ny pda med innebygget mobilfunksjon denne gangen, p900 har jo den omvendte oppbygningen. Jeg har heller aldri hatt en telefon med windows mobile på, så det virker intressant. Jeg har sett litt på qtek sine modeller. Både s100 og 9090. (2020 har jeg sortert bort) jeg har også kikket litt på hp ipaq'ene. Men vet ikke helt hva jeg skal velge. Har dere noen forslag? Krav: - Windows Mobile - grei prosessor - helst ikke tastatur (liker ikke så godt qtek sine 8080 og 7070) - trenger heller ikke å være FOR stor. Er det noen som har en håndholdt som dere er fornøyde med, eller vet om noen så kan dere komme med forslag.. Christer Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 hvorfor ikke P910 Lenke til kommentar
christerr Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 ja, hvorfor ikke. har aldri prøvd den, men kan tenke meg at den er nokså lik p900 bare med mer internt minne. og av den grunn er den nok litt raskere. Men som jeg skrev, er det en win mobile jeg ønsker meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå