stidz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 lager en post der man kan poste forskjellige bilder og løsninger av vifter og viftegriller, starter med den jeg ble ferdig med i dag jeg: kosta med 50,- i matrialer Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Var det jeg hadde på pc'n nå Endret 9. februar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
stidz Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Var det jeg hadde på pc'n nå haha. smooth Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 har en ikke helt ferdig mod på gang. å slik blir altså fronten og vifteplassen før så fronten slik ut: har ikke ennå bestemt meg for viftegrill å sånt, men har iallefall en start Lenke til kommentar
stidz Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) snekker'n: må si jeg misunner kabbinettet ditt, smooth, hadde tenkt og ha sånn racing gitter jeg også men det ble for dyrt. clubzoda: var det hullet der fra før? det var jo så sinnsykt rundt Endret 10. februar 2005 av stidz Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Min viftegrill i lexan Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) clubzoda: var det hullet der fra før? det var jo så sinnsykt rundt hvis du leser hele innlegget mitt, ser du på nederste bildet hvordan fronten så ut før jeg startet slik så den ut underveis Endret 10. februar 2005 av clubzoda Lenke til kommentar
stidz Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 clubzoda: var det hullet der fra før? det var jo så sinnsykt rundt hvis du leser hele innlegget mitt, ser du på nederste bildet hvordan fronten så ut før jeg startet slik så den ut underveis joa, men tenkte kanskje att det var no innafor eller no sånt, var jo sykt rundt og fint Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 takker. var ingenting inni, måtte lage alt fra bunn av. masse arbeid, en del sparkel og ett avløpsrør (nytt og ubrukt ) måtte til Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Pleas ikke quote bilder. Jeg bruker standar viftene i lian li pc 75 + tre 120mmvifter i toppen. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 min "geniale" harddisk kjøler! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 min "geniale" harddisk kjøler! http://www.home.no/mrsondre/vifte.JPG haha, genial, beste viftemod ever (nesten hvertfall) Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er ikke modda, men blir så lav temp. av det at jeg poster det; Inne temp: 25'C (min)... System/Chipsett. temp: 31'C (maks 33) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå