inzyr Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hei Det har seg slik at hvis min nåværende digital kamera ikke lar seg reparer så må jeg gå til anskaffelse av nytt kamera. Det jeg er på utkikk etter er et kamera som har mange innstillings muligheter (noe Lumix DMC-FX7 ikke har, den mangler både blenderåpning og lukkertid), god optikk, god batteri tid (langvarende batteri), helst ikke mindre enn 5 megapixler og kamera må ikke være stort. Størrelsen er viktig fordi kameraet kommer til å bli brukt steder hvor plass er en stor mangel vare, så størrelsen og vekten må være så minimal som mulig, uten at det går utover kvalitet. Hadde også vært fint om kameraet var nogenlunde god på filming og bare bra sånt generelt sett (f.ex. bygge kvalitet, etc...) Jeg har sett på Sony Cyber-Shot DSC-P150(P100) og ser den har fått gode reviews, men jeg er litt usikker på om kvaliteten på bildene er bra. Ellers er jeg åpen for forslag om andre kameraer og om meninger om kameraet jeg har nevnt. Hva burde jeg kjøpe? Endret 9. februar 2005 av inzyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå