Skarphedin Olsen Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg vet det er off topic - delvis, men windows ME ga aldri meg noen problemer Lenke til kommentar
Johnxtultra Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg har nå bestilt en dell pc (gen3)....men jeg vil gjere overklokke denne pc¨n og derfor vurderer jeg og kjøpe et overklokkingsvennlig hovedkort, tror dere dette vil fungere? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Jeg vet det er off topic - delvis, men windows ME ga aldri meg noen problemer damn, da hadde du flaks. ME hang seg alltid opp hos meg Jeg har nå bestilt en dell pc (gen3)....men jeg vil gjere overklokke denne pc¨n og derfor vurderer jeg og kjøpe et overklokkingsvennlig hovedkort, tror dere dette vil fungere? Ja det funker hvis du kjøper et nytt kabinett i tillegg. Endret 12. februar 2005 av Fur Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 kjør over det med et tungt kjøretøy..... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 eg har hatt ic7 kortet, var ikkje spessielt bra. asus sitt er mykje bedre. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 eg har hatt ic7 kortet, var ikkje spessielt bra. asus sitt er mykje bedre. Ja, det ene hovedkortet Asus har laget er best! Når vi er inne på all denne klagingen, jeg synes det er for dumt at IC7-MAX hk-et mitt ikke ville fly, selv om jeg kastet det aldri så hardt... Tror nesten jeg må klage til Abit. Lenke til kommentar
Abits Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Var nok et mandagskort...Har selv Ic7 max3....Kongesatabilt beste hk jeg har hatt... Stabilt helt til en kobler seg på nettet med ISDN, da blir det ikke særlig stabilt Håper mitt nye IC7-G er betre der. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Stabilt helt til en kobler seg på nettet med ISDN, da blir det ikke særlig stabilt Oppdatere driver til isdn-kort kanskje? Neppe hovedkortets feil. Lenke til kommentar
Abits Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Stabilt helt til en kobler seg på nettet med ISDN, da blir det ikke særlig stabilt Oppdatere driver til isdn-kort kanskje? Neppe hovedkortets feil. Prøvde med de nyeste drivere, men problemet kom likevel. Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 eg har hatt ic7 kortet, var ikkje spessielt bra. asus sitt er mykje bedre. Vel, jeg har gjort det motsatt av deg. Jeg har gått fra Asus P4C800E-dlx, til IC7-MAX3. Har ikke angret en dag etter det. Lenke til kommentar
Treat Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 eg har hatt ic7 kortet, var ikkje spessielt bra. asus sitt er mykje bedre. og du har 2800 poster Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 og du har 2800 poster Jeg har da bare 27 poster Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Du har tydeligvis ikke prøvd 200 kroners kortene til Epox. Dårligere BÆSJ som DET må du lede lenge etter før du finner!!!!! Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har gått fra Asus P4C800E-dlx, til IC7-MAX3.Har ikke angret en dag etter det. Hei, Har begge deler og ingenting å klage på. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå