TheProZac Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hei Jeg har bestilt 2x Intel Pentium 4 Xeon 2.8 GHz Boxed PC800 Socket 604, 1MB cache, og prover a finne ut hvilken cpu vifte jeg skal kjope. Det jeg tenkte pa var og kjope en Swiftech MCX603-V CPU-Kjøler ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301811&cks=PRL ) men det jeg lurer pa er om jeg kan fa plass til en 120 vifte pa den, ettersom jeg vil ha mindre stoy. Evt om noen har noen bedre forslag til cpu vifte, som takler overklokking, men ikke gir for mye stoy Tnx Btw vet det star max 92 vite pa siden, men hva det star og hva som gar er to forskjellige ting Endret 9. februar 2005 av TheProZac Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 for å sjekke om det passer gjør du slik: finn mitten av prosessorsocketene dine og mål deg 6cm ut (ut fra midten av en 120mm vifte). så sjekker du at det ikke er noen komponenter som stikker høyere enn 4,5 cm (høyden på kjøleren er 4,2 så da har du god klarning). evt. kan du bruke en overgang fra 92-120mm vifte hvis dette finnes. da blir det høyere opp og dermed større sjanse for at det passer ;-) Bare google litt så kanskje du finner en annen cpu-kjøler!! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Vet ikke om dette fungerer, men siden der er plass til en 80mm eller en 92mm, så kan du kjøpe 80mm -> 120mm adapter. Vet som sagt ikke om dette går. Kanskje noen andre vet... Endret 9. februar 2005 av Moltrez Lenke til kommentar
TheProZac Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 mmm ok skal sjekke ut det tnx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå