RoSoka Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 F***!..skjermkortet mitt har begynt aa gi tengt til at det kansje er ødelagt! :sad: hele skjermken er full av grønne "streker" + i oppstarten er det 6 par med grønne streker som ligger loddrett på skjermen! åååååh...klarer å være i win i 10-20 min....men da fryser manskinen!....og viss jeg går inn i cpunter-strike eller noe annet grafikk basert så fryser maskinen§....hmmz...og jeg som skal på MSL og greier om 7 dager :sad: hjelp!....si ifra de som vil ha bilde hvordan det ser ut (print screen) plz...need Help! ( [email protected] ) Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 høres ut som at det er ødelagt ja... du kan få låne mitt gamle på msl .. :smile: prøvd å klokke det ned? _________________ - PoWeR iS nOtHiNg WiThOuT cOnTrOl - Dette består maskinen min av [ Denne Melding var redigert av: d_jay på 2002-06-19 21:06 ] Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 hvilket skjermkort er "ditt gamle" ? off..mitt stakars Geforce2 Ultra :sad: har klokka det ned,ja like mye striper ;( [ Denne Melding var redigert av: RoSoka på 2002-06-19 21:17 ] Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-06-19 21:15, RoSoka skrev:hvilket skjermkort er "ditt gamle" ? off..mitt stakars Geforce2 Ultra :sad: GF2MX, modda en del. Kjører fint på 220/210, kanskje mer. Skulle nok fungere som en nødløsning. Hva spiller du til vanlig? Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 ok. Spiller for det meste CS!..+ annet! tror ikke jeg kan bruke et GF2mx..men uansett: Takk for tilbudet!! GL på MSL Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Kortet funker fint både til CS og Quake3 ... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 RoSoka Sånt går det når du klokker kortet ditt for mye,eg har det samme kortet som du har. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Ikke si sånt! Nå blir jeg redd for Gf4 min jeg også. :sad: Vil ikke at det skal dø så tidlig! Hmmm... Det er kjøpt på komplott, så jeg kan sikkert få nytt på garanti med det idiot personellet dems :smile:. Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 d at mitt skjermkort ble øebelagt...hadde ingenting me overklokking å gjøre!...såe... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 RoSoka Og hva har ødelagt korte ditt da,er ikke mye som skal til for å ødelegge et skjermkort når du overklokker,mangen av skjermkorta kan du klokke en del,men du mister garantien om du gjør det,eg har ødelagt et kort var noe lignende som du beskrev,det kortet ble aldri friskmelt. :razz: Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå