C4mpi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hei! Jeg har denne stygge musa med rød caps som avatar. jeg tenkte jeg skulle bytte nå, men det gikk ikke.. jeg går på endre avatar, så finner jeg bildet i bla gjennom alt går fint til nå men når jeg trykker på oppdater avatar kommer bare den samme stygge musa igjen Noen idèer? EDIT: samme gjelder personlig foto, der hvor jeg ha pusur.. EDIT2: Jeg har sjekket at filen ikke er for stor, både på pixler og størrelse (kb) Endret 9. februar 2005 av C4mpi Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Flyttet fra Tilbakemeldiger -> Amobil Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 QUOTE (C4mpi @ 09/02/2005 : 16:17) Hei!Jeg har denne stygge musa med rød caps som avatar.jeg tenkte jeg skulle bytte nå, men det gikk ikke..jeg går på endre avatar, så finner jeg bildet i bla gjennomalt går fint til nå men når jeg trykker på oppdater avatar kommer bare den samme stygge musa igjen Noen idèer?EDIT: samme gjelder personlig foto, der hvor jeg ha pusur.. EDIT2: Jeg har sjekket at filen ikke er for stor, både på pixler og størrelse (kb) Det samme problemet hadde jeg også. Endte med at jeg måtte laste opp til en annen server og linke til den. Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 ok, takk for hjelpen skal teste nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg