Gå til innhold

død pixel på LG lcd 17"

Akillez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alle lcd-skjermer har døde punkter. De kan, så vidt jeg vet ikke koses bort, men jeg mener å ha hørt at de kan "mappes" bort.

Er man innenfor angrefristen, bytt med en gang. Er det en garantisak, så vurderes det ofte, litt på antall og litt på plassering. Er det én mitt på skjermen er jeg vant med at det da byttes, er det helt klint nederst i et hjørne må men ofte krangle litt mer.

Lenke til kommentar

>>alle lcd-skjermer har døde punkter<<

NEJ !!! - ikke min EIZO L795, jeg har VIRKELIGT prøvet at finde en, næsten til mine øjne sved, men der er ingen ....på min ihvertilfælde.

Som I ville have sagt i Norge ...kongeskærm :D ...skulle jeg købe ny ville jeg til hver en tid igen, købe Eizo.

Lenke til kommentar
alle lcd-skjermer har døde punkter. De kan, så vidt jeg vet ikke koses bort, men jeg mener å ha hørt at de kan "mappes" bort.

hvor henter du den påstanden i fra ?

Min 1770nx fikk en død piksel etter noen timer, og den ble kost fint bort, og nå har jeg ingen.

samme her

Lenke til kommentar

Var en liten død pixel over startknappen i windows, ser den kun når skjermen er svart, da blir den blå. Har 1770NX, fikk den idag. Hvordan "koser" jeg den bort? Tror ikke jeg orker sende den tilbake bare for det, må betale porto og jeg vil ha skjermen nå. Tror ikke jeg kommer til å plages så mye av den uansett, hadde den vært midt på skjermen kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...