Akillez Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 hallo. idag fikk jeg min lg 17" lg lcd i posten. og det er en død pixel midt på skjermen. burde jeg benytte angreretten? PS! så en post om noe lignende litt lenger nede. MVH Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det er vel ikke tilfeldigvis en LG Flatron L1730B? Lenke til kommentar
Polmen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Kan man ikke "pleie" noe slikt? Liksom, kjærtegne rundt den døde pixelen? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 alle lcd-skjermer har døde punkter. De kan, så vidt jeg vet ikke koses bort, men jeg mener å ha hørt at de kan "mappes" bort. Er man innenfor angrefristen, bytt med en gang. Er det en garantisak, så vurderes det ofte, litt på antall og litt på plassering. Er det én mitt på skjermen er jeg vant med at det da byttes, er det helt klint nederst i et hjørne må men ofte krangle litt mer. Lenke til kommentar
donlon Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 >>alle lcd-skjermer har døde punkter<< NEJ !!! - ikke min EIZO L795, jeg har VIRKELIGT prøvet at finde en, næsten til mine øjne sved, men der er ingen ....på min ihvertilfælde. Som I ville have sagt i Norge ...kongeskærm ...skulle jeg købe ny ville jeg til hver en tid igen, købe Eizo. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Ingen døde punkter i min LG Flatron L1730B heller. Tror at døde punkter nesten bare er en skremsellsteknikk for CRT-elskere..... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 alle lcd-skjermer har døde punkter. De kan, så vidt jeg vet ikke koses bort, men jeg mener å ha hørt at de kan "mappes" bort. hvor henter du den påstanden i fra ? Min 1770nx fikk en død piksel etter noen timer, og den ble kost fint bort, og nå har jeg ingen. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 alle lcd-skjermer har døde punkter. De kan, så vidt jeg vet ikke koses bort, men jeg mener å ha hørt at de kan "mappes" bort. hvor henter du den påstanden i fra ? Min 1770nx fikk en død piksel etter noen timer, og den ble kost fint bort, og nå har jeg ingen. samme her Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Var en liten død pixel over startknappen i windows, ser den kun når skjermen er svart, da blir den blå. Har 1770NX, fikk den idag. Hvordan "koser" jeg den bort? Tror ikke jeg orker sende den tilbake bare for det, må betale porto og jeg vil ha skjermen nå. Tror ikke jeg kommer til å plages så mye av den uansett, hadde den vært midt på skjermen kanskje. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Masser over punktet, jevntlig i rundt 30. Ikke masser hardt på skjermen. Fikk død pixel en gang og det hjalp og massere punktet. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Masser over punktet, jevntlig i rundt 30. Ikke masser hardt på skjermen. Fikk død pixel en gang og det hjalp og massere punktet. Den var ny. Så en aldri så liten massasje behandling av skjermen hjlper. Jeg skal bestille kiropraktor til skjermen min Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 jah... det har dei skreve her inne på hw i lcd guiden.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå