Kebab GUD Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 jeg lurte plutselig på hva som var best. At vifta på Ribba på porsessoren blåste luft på ribba eller sugde den varme luften vekk.. sÅ jeg testa (KPC-N1) suger bort: 60 - 62 Grader (da kunne lokket være ganske mye igjen før det gikk til *******) Blåse på: 55 - 59 Grader (men da nåtte lokket være mer oppe ellers så gikk den til 65grader) Konklusjon: jeg må bytte kjøler .. rundt 60grader er litt mye... og jeg må sette i noen vifter til før jeg kan kjøre testen på nytt .. (PS: PHaen så dødt forumet var) Lenke til kommentar
lodott Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Stemmer det.. er tatt opp før.. bare å søke vettu Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 00:43, lodott skrev:Stemmer det.. er tatt opp før..bare å søke vettu var ikke sånn jeg mente det ... jeg prøver å si at nå spm KPC-N1 er ferdig trenger jeg noe å gjøre Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 ha ei st[google-style=O]ooooo[/google-style]r kjøleribbe; lodd/sveis sammen et beist selv. desto større desto bedre. btw: hvor går varmen ut hen? den kassa er så isolert at du kan bade i den (?) :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 må ha den åpen til jeg få setti i noen vifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå