Gå til innhold

Hvordan blir jeg kvitt directX 9.0c?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan man blir kvitt DirectX 9.0c? Trenger en eldre versjon for å få spilt eldre spill som ikke liker denne noe særlig.

Lurer også på hvordan jeg blir kvitt programmer som ikke lar seg avinstallere fra legg til / fjern programmer og heller ikke slettes fra skrivebordet. Bl. a. problemer med tidligere tele2 isdn forbindelse.

X.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står både i readme, på nettet og i selve installasjonsprogrammet at du ikke får avinstalert DirectX. Eneste måte er da å reinstallere Windows

For å bli kvitt programmer som henger i systemet og som er installert via MSI (windows installer) kan du prøve Windows Installer Clean Up (gratis verktøy av Microsoft). Søk hos Microsoft. Den har jeg brukt flere ganger mens jeg debugget installasjon av programmet mitt. Bruk av den kan ha store konsekvenser dersom du ikke skjønner hva du gjør, så vær forsiktig og les hva som står i beskrivelsen!

Lenke til kommentar

At det står skrevet betyr ikke at det ikke lar seg gjøre. Vet at det finnes egne dedikerte programmer som gjør den type jobb, og har funnet flere men ingen av de støtter enda å avinstallere c versjonen, bare opp til directx 9.0 kunne jo hende at noen visste om et annet program som gjorde det, eller en annen måte, bortsett fra som du sier, å avinstallere windows.

X.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...