[FaLcOn] Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ja.. emne tittelen sier vell alt.. har sett mange har brukt det ordet der men jeg har aldri vist hva det egentlig er.. noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 En equalizer kan justere de ulike frekvensene i et lydbilde. Den har som oftest kontroller for fra 5 og oppover ulike frekvenser. Eks. Du hører på noe ræl, og får ikke helt tak i hva vokalisten driver med. Da kan du til en viss grad forsterke (eller redusere) frekvensområdet som vokalen ligger på. Bass og diskant-kontroll på de aller fleste forsterkere representerer ytterpunktene i frekvensområdet. Skjønner, eller har jeg forklart på en utrolig elendig måte? T'Weed Lenke til kommentar
[FaLcOn] Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 takker for svar! nei synst du forklarte det veldig bra.. heh.. men da vet jeg ka det er.. har igrunn vist ka en equalizer er da..men bare ikke navne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå