ChaosKing Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Har dette nå, og har tenkt til å kjøpe mer ram, en hd til og nytt skjermkort Skjermkort: Prosessor + Ram Harddisk 120 GB Hovedkort EP-8K9A7i Jeg trenger da tips på hva jeg burde kjøpe, og hvor jeg får tak i det... På forhånd, TAKK Endret 9. februar 2005 av ChaosKing Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Harddisk Minne evt 1 slik, men spørs dog åssen minne du har pr. dags dato. Skjermkort Lenke til kommentar
ChaosKing Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 HarddiskMinne evt 1 slik, men spørs dog åssen minne du har pr. dags dato. Skjermkort Hvordan er støynivået på hd'n og skjermkortet? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg vil gjerne vite hvor mye du skal legge i dette..... Lenke til kommentar
ChaosKing Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Maks priser Harddisk: 1000kr Ram: 1000kr Skjermkort: 2000kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå