Håvard Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 noen som vet hvor det er mulig å få tak u flosshatter til en 50 lapp??? Trenger ikke å se så veldig fine ut.. Bare det er en svart flosshatt... Hels en som kan skaffen i ullensaker da... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hels en som kan skaffen i ullensaker da... Skjønte egentlig ikke den der. Hva med å sjekke på Fretex? De kan vel ha noe sånne ting. Dressmann? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 har en her hjemme tror jeg men tror jeg bor litt langt unna vet ikke engag om jeg får lov å røre den for den skal vel snart på museet Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Hels en som kan skaffen i ullensaker da... Skjønte egentlig ikke den der. Hva med å sjekke på Fretex? De kan vel ha noe sånne ting. Dressmann? ops.. Trykkleif gitt Det jeg mente var: At flosshatten helst skal være mulig å få tak i i Ullensaker... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 HVem trenger vel ikke en flosshatt Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 skal ha den til en overaskelse........ (på en speidertur..) trenger 3 stk.. INGEN SOM VET HVOR JEG FINNER 3 BILLIGE FLOSSHATTER I ULLENSAKER??????????? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 finner kun en jeg http://www.klikkher.no/info/default.asp?id=29229 litt dyr kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå