Håvard Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har noen som har lakt meg til, og jeg lurer på hvem det er... så jeg lurer på om det er et sted jeg kan skjekke navna til han/hun som har lagt meg til..? Er det det??? Lenke til kommentar
WishYou Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Nope... tror ikke det... Du får legge til fyren (jenta) selv og spørre... Wish Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Du kan jo sjekke profilen til personen Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 hun/han hakke profil..... Jeg har lakt til personen Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Og så får du muligens en fil ifra din nye kontakt, og hva gjør du da? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Kan like godt være ett virus som prøver og legge seg til hos dæ Endret 9. februar 2005 av Shuttle Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Og så får du muligens en fil ifra din nye kontakt, og hva gjør du da? tar ikke i mot så lenge jeg ikke vet hvem det er;) Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 vent til han/hun kommer online, og spør den personen "hvem er du?" Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 jeg har dette problemet. folk som legger seg til min messenger med jevne mellomrom, her om dagen var det en gutt fra tyrkia. og for en stund siden en berte i fra Gambia. og en masse andre folk, mest norske. grunnen til dette er sikkert fordi jeg har hatt den samme hotmail addressen siden 97'. og at den sikkert ligger å vaker rundt på diverse nettsteder. Epz. Lenke til kommentar
knert Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Eventuelt kan du prøve og google adressen. Det har hjulpet meg et par ganger.. google, ikke goodle Endret 9. februar 2005 av knert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå