The_Darkness Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hei. driver å prøver å lage en fragmovie med pinnacle studio 8. etter at jeg har satt sammen de klippa jeg vil ha trykker jeg på "make Movie" og velger "mpeg" og trykker på "create Mpeg file" så begynner den å lage filmen, men stopper ved den første "overgangen" jeg har lagt til og der bare står den. legger ved et bilde. på bilde ser dere hvor langt den kommer og der bare stopper den uansett hvor lenge den står på. noen som vet hva som kan være feil? Endret 9. februar 2005 av The_Darkness Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Kanskje det hjelper hvis du ikke har så mange pogrammer oppe når du skal lage filmen... Ellers så prøv og re-instaler programmet. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 takk for svar Mats A. prøvde akkurat å reinstalere programmet. men stopper på akkurat samme punkt forde. noen andre tips? Lenke til kommentar
Maje Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tja, jeg har erfart at letteste måten å omgå "låsninger" i studio 8 på er å lage prosjektet som en AVI fil først, og så laste den inn og konvertere til det du måtte ønske, feks mpeg. Tungvint, ja, men det ser ut til at S8 sliter med rendring og en del andre prossesser samtidig :-( Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Hmm. går ikke ann å lage Avi film heller. da gir jeg opp pinnacle. får heller prøve å lære meg premiere pro eller video vegas da.. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ja, prøv premiere. Veldig bra program. Låser seg aldri, så lenge du passer på å lagre. Fordelen med premiere er at det ikke bruker så mye av det dynamiske minne. Pinnacle har ofte en tendens til "sprenge" det. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Og ulempen med Premiere er at det koster mange tusen mer enn de fleste redigeringsprogrammer for amatører. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Og ulempen med Premiere er at det koster mange tusen mer enn de fleste redigeringsprogrammer for amatører. trenger jo ikke å kjøpe det. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 trenger jo ikke å kjøpe det. Nei, du kan kanskje få lånt det av noen eller bruke demo-versjonen en periode. For det var vel ikke noe slikt som #8 i denne linken du hadde tenkt på? Lenke til kommentar
andm Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du kan jo også velge "Elements"-versjonen av Adobe da. Det virker som om disse "lette" produktpakkene fra Adobe får god kritikk nå, og mye koster dem heller ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå