leif666 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Er det noen som har link til en side hvor det er mulig å laste opp et bilde fra mobilen? Jeg har et par bilder som jeg skulle hatt lagret på hjemmesiden, og jeg synes det blir for dumt å kjøpe kabel ol. for et par bilder. Har netcom ab. Løsning 4 poster ned Endret 9. februar 2005 av leif666 Lenke til kommentar
duppi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Du kan laste opp til nettbutikker som driver med fotofremkalling.... Eurofoto.no tror jeg her dette..... og en del andre =) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Du kan jo sende bildet som en MMS til deg selv, og lese mms'en på netcom.no Eller du kan sende bildet som vedlegg i en e-mail til deg selv.. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 hmm ser ut som du har Nokia 3220 ? Den har e-post non ? Tror det blir det enkleste, og mail dem til deg selv. Evnt kan du bruke denne, der tror jeg du kan sende inn bildet med mms http://www.phlog.net/ Lenke til kommentar
leif666 Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Takker for hjelpen alle sammen Løsningen ble å registrere meg på foto-olsen.no De hadde gratis registrering & mulighet for lagring av bilder fra mobil med mms. Kosta ingenting De hadde også flere andre tilbud som å få bilder fra nettet til din egen mobil osv. Endret 9. februar 2005 av leif666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå