Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva skjer med Oslolan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi de har driti seg ut :tease:

OsloLAN har gått inn i en konkuranse de ikke kan vinne. De som er "ordentlige nerder" drar på TG i påska, mens alle fjortizz'ne drar på OsloLAN.

Oslolan kommer til å bli holdt i år samme tid som tg, og jeg tror kanskje oslolan går i underskudd. Så håper jeg at de lærer at det er tg i påsketider, mens oslolan i høstferietider...

Lenke til kommentar

nåja, jeg ville ikke tatt det der som 100%

jeg tok turen innom kanalen der fordi en dude sa jeg skulle det, og ble møtt av den topicen. ingen admins der som hadde sagt noe, personen som hadde mekka topicen var egentlig bare en liten altmuligmann under selve eventet om jeg husker rett. kanalen flommet over av fjortisser som bare var ute etter å prate dritt og få deg til å legge deg.

jeg tviler ikke nå på at det er avlyst, men det kunne virkelig blitt utlyst på en bedre måte enn en enkelt person som ikke har noe med admin å gjøre, som backes opp av fjortiss idlere i kanalen som selvfølgelig bare var ute etter å flame deg ned om du stilte deg kritisk til om dette var sant.

får da virkelig håpe dem satser på høstferien nå da, så jeg fortsatt får med meg begge eventene.

Lenke til kommentar

Tror ikke den siden hadde blitt oppdatert selv om de skulle ha LAN uansett.

Litt shabby arrangering av lanet hvertfall, de kunne hvertfall ha avlyst OL før bilettene til TG ble lagt ut, jeg er en av de som droppet TG for å dra på Oslolan. noen som vet om noen andre LANs som er i påsken?

Lenke til kommentar
Fordi de har driti seg ut :tease:

OsloLAN har gått inn i en konkuranse de ikke kan vinne. De som er "ordentlige nerder" drar på TG i påska, mens alle fjortizz'ne drar på OsloLAN.

Oslolan kommer til å bli holdt i år samme tid som tg, og jeg tror kanskje oslolan går i underskudd. Så håper jeg at de lærer at det er tg i påsketider, mens oslolan i høstferietider...

OK!!!!!!!!!!!!!! det er alltid fullt på TG da så!!! det er litt flere enn 5000 Nerder i Norge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...