Ulkesh Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hei, Jeg feirer mitt tohundrede innlegg, og gir bort 20 Gmail kontoer ! First come, first serve ! No strings attached ! Dropp en blank epost til - Først postet i http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=375519 Endret 9. februar 2005 av Blib Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ehh tror strengt tatt ikke det er noen som sliter med å skaffe seg slike kontoer. Tror dessuten det allerede renner over av denne typen tråder inne på forumet. Kan forresten gi vekk 50stk. Hvis noen vil ha bare pm! Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Joa, men nå skulle jeg være litt hyggelig å gi noe tilbake til forumbrukere som har gitt meg mye glede over det siste året bla bla bla bla og alt det tullet der. Whatever ! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Dobbeltposting er ikke tillatt, i tillegg er dette WAY feil kategori. Dette vet du godt, så advarsel deles ut. Greit nok at du vil være snill, men du trenger ikke bryte forumreglene av den grunn Endret 9. februar 2005 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg