bnezofil Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg prøver intenst å få tak i Packard Bell, men jeg finner ikke noen e-post noe sted. Kommer ikke innpå de linkene som ligger på siden deres, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hva med å ringe de? 67552200 (gule sider kan brukes til så mye rart!) Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hva med å ringe de? 67552200 (gule sider kan brukes til så mye rart!) Ikke alle tenker sånn vettu, fortsatt mange som ikke vet hva google.com er også (utrolig nok!) Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Godt sagt! Og ja du har helt rett! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Du har vel funnet http://support.packardbell.com/no/contactus/ ? Riktignok ingen mailadresse der, men kanskje du får hjelp til det du lurer på likevel. Og til neste gang du skal kjøpe PC: Packard Bell = Packard Hell. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Mailadressen finner du på hjemmesiden deres. Kundeservicen er veldig bra hos dem. Packard Bell har meget bra produkter. Jeg er ihvertfall meget fornøyd! Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 kan du oppgi adresen til dem da? jeg får nemlig ikke til å gå inn på linken der mailadressen deres ligger. Har prøvd med 3 forskjellige maskiner nå, og gir snart opp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå