espenhogbakk Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei, jeg har nå kjøpt meg en ny xbox med chip, la inn halo 1 på den og tenkte at jeg skulle spille systemlink multiplayer med to tver. Altså bruker jeg orginal spillet i den orginale xboxen og stapper en krysset link kabel imellom. Men når etter jeg har created et game så vil ikke den andre xboxen finne spillet... den bare står å leter. Er dette fordi den en xboxen er chippet? Mvh Espen Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Nei, har ikke noe å si om den ene er chippa, skal funke uans. Lenke til kommentar
espenhogbakk Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 og hvis det ikke gjør det, hva kan feilen være? Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Sjekke først at kabel sitter ordentlig, men det gjør den sikkert. Kan jo prøve å sette opp statisk ip på begge xboxene. Prøvd å create med begge, eller bare den ene? Lenke til kommentar
espenhogbakk Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 har prøvd å create med begge to flere ganger, men funker ikke... hvis jeg setter opp statisk ip hvorfor skal jeg det? setter jeg gateway lik den andres ip da også omvent? Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Du er sikker på at det kryssa kabel du bruker? Har ikke en switch e.l liggende da som du kan prøve med? Lenke til kommentar
espenhogbakk Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 jepp helt sikker på det, prøvde med en ikke krysset en men da fikk jeg ikke muligheten til systemlink engang... så det er nok det... har brukt den mellom pc og xboxen før... dessverre har ikke en switch, tenkte på det selv, men har ingen... Rart det her... Skal jo ikke være no stress... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå