Mizz-Izabell Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Skal bednyyte meg av angreretten på min mobiltelefon, men jeg er litt usikker på om jeg fikk med noen angrerettskjema, men må dette være med når jeg benytter meg av angreretten? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Skal bednyyte meg av angreretten på min mobiltelefon, men jeg er litt usikker på om jeg fikk med noen angrerettskjema, men må dette være med når jeg benytter meg av angreretten? Hvis du skal angre på telefonkjøpet så må angrerettskjemaet følge med. Hvis det fulgte med når du kjøpte telefonen så har du 14dager på deg å angre. Men hvis butikken ikke sendte med skjemaet så har du opp til 3 måneder. Hvis det ikke fulgte med telefonen så kanskje du har fått det på mail. Hvis ikke så er det mulig å laste det ned ifra nettet for så å printe det ut og fylle det ut. Endret 9. februar 2005 av Eirik-h Lenke til kommentar
Dangel Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Angreretten er i behold selv om du ikke har mottat angreskjema. Såfremt kjøpet ditt er å regne som et "forbrukerkjøp". Det vil i enkelhet si at du har kjøpt mobilen som privatperson (og ikke som næringsdrivende) Her er standard angreskjemaer som jeg har brukt ved et par anledninger: http://odin.dep.no/bfd/norsk/publ/blankett...k000-b-n-a.html Lykke til! Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg tenkte altså å benytte meg av angreretten på en mobil jeg kjøpte på komplett.no, pleier det å følge med angrerettskjema på ordrer fra komplett? Kan ikke huske å ha sett noe skjema jeg, så hva bør jeg da gjøre? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Da skriver du ut skjemaet ifra nettet. Sender skjemaet sammen med telefone tilbake. Kan hende du må opplyse komplett om at du skal benytte deg av angreretten. Send en mail til de og hør. Fyller ut angrerettskjemaet du skriver ut ifra nettet, sender det sammen med telefonen tilbake til komplett. Værre er det ikke. Men husk å hør med de først. Send en mail..... Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Så det er liksom greit at jeg fyller ut det som liksom er kompletts jobb å fylle ut? Selgers navn, Selgers adresse? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Så det er liksom greit at jeg fyller ut det som liksom er kompletts jobb å fylle ut? Selgers navn, Selgers adresse? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå