Xul Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei. Har nettop modda xboxen min med xecuter 2.3blite. Jeg lurer på å kjøpe noen spill fra usa , men jeg lurer på om de vil funke på xboxen min? Tv'en min støtter både pal og ntsc. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Skal funke det, kan være du må endre på instillingene i evox. Lenke til kommentar
Xul Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Ok, det høres bra ut. Mange takk . Cheers. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Dvs, Timesplitters 2 (ntsc v.) funker ikke før du endrer region til ntsc på xboxen. Ellers så får du bare svart skjerm. Tror det gjaldt Fight Club også (som var ett skikkelig drittspill!) Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Si ifra om det blir svart hvit da har jeg løsningen Lenke til kommentar
Xul Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Ok. Høres bra ut dette Jeg skal ha Sudeki først og fremst, satser på at den funker. Lenke til kommentar
Xul Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Forresten, er det noen som vet om noen program som kan defragmentere disken i xboxen? Har sletta og lagt innpå nye ting en del etterhvert, så jeg kan tenke meg at det ser ikke så bra ut. Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Tviler sterkt på at det finnes. Lenke til kommentar
nuddi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Defrag finnes ikke, ønsker du å rydde opp kan du jo kopiere alt til pc, og så tilbake igjen, så blir det ihvertfall lagt i rekkefølge.... Samtidig må det sies at xboxen IKKE fragmenterer filene, så du vil aldri få samme problemene som på pc! Du endrer xboxen sin bilderegion med enigmah sitt program. Heter enigmah video switcher eller noe sånt. PM så kan jeg sende det til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå