Kornelius Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hva er det billigste kontantkortet det er mulig å få tak i? Jeg bryr meg ikke om det må betales på nettet eller i butikken, men nå har jeg telenor og det er ikke veldig billig for å si det sånn. Takk for svar. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Som jeg har sett er alle de billigste på nettet.. Her er noen: www.mobyson.no www.talkmore.no (best i test av amobil) www.noextras.net Det er i alle fall de jeg vet om.. Lykke til med valget da! Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Tusen takk! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har bestilt Tele 2 scratch kontant. Har hatt Tele 2 abonnement i lengre tid og er meget fornøyd. Det er 0 kroner i månedsavgift, og samtaleavgifter fra 0.79 øre pr. minutt. I tillegg får man nå 200 kroner fri ringetid om man melder seg inn nå, men ettersom etablering koster 199 kroner, så blir det jo egentlig bare en krone. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jada. Til fastelefon og innen Tele2 selv, er ikke Tele 2 scratch kontant ille. Men det er dyrt til Telenor mobil (0,99) og Netcom (1,29) samt sms (0,59).... Hvorfor ikke heller "Talkmore", med flatt 0,80 pr min og 0,43 for sms? Eller "Mobyson", for eksempel? Gå ellers til telepriser.no og tast inn ditt bruksmønster, så får du jo en anelse. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Kall meg gjerne gammeldags, men synes det er tryggest med den teleleverandøren jeg i en årrekke har brukt på både mobil og fasttelefoni. Ringer ikke så mye at forskjellen på 20 øre i minuttet til enkelte mobiler vil ha så mye å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå