FleshEater Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Er Mountain Dew kommet til Norge? Jeg hørte noen som sa at det skulle begynne å produseres fra 2 februar. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har vært i Norge en stund den. Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Jaok, men er den kommet lengre nord i landet? Som f.eks til Sortland? Endret 9. februar 2005 av FleshEater Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Er her om ikke annet. Hva er det for noe? Jeg ble en smule reservert når reklamen påstår at skvipet smaker som uran. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Reklamerer de at for at den smaker som uran? Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Hææh? Det har ikke jeg hørt no om, jeg har smakt Mountain Dew. Men kan ikke akkurat si at det smaker som uran siden jeg ikke har smakt det Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Reklamerer de at for at den smaker som uran? Ja, med et spørsmålstegn bak! ikke en påstand.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Den smaker sukkervann og skvip, det er det den gjør. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Først er den bare kvalmende søt...så kommer en besk smak av saltvann og...råtne alger... Blærgh. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ikke bedre enn 7-up / sprite. Synnes den er en jalla etterligning jeg. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Mountain Dew har det beste slagordet jeg noen sinner har sett: Do The Dew! Synes ikke brusen var noe god. Foretrekker Cola! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Den norske versjonen smaker veldig annerledes enn den amerikanske. Jeg vet ikke hva som har skjedd, Dew har jeg ikke smakt på noen år, men jeg husker at det var mye, mye bedre enn den daue halvliteren jeg tvang ned her om dagen. Det er mye tilsetningsstoffer og E-er i den amerikanske, og jeg lurer på om ikke norsk/europeisk lov på det området er strengere, så det er kanskje det som har gjort utslaget. Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Den norske versjonen smaker veldig annerledes enn den amerikanske. Jeg vet ikke hva som har skjedd, Dew har jeg ikke smakt på noen år, men jeg husker at det var mye, mye bedre enn den daue halvliteren jeg tvang ned her om dagen. Det er mye tilsetningsstoffer og E-er i den amerikanske, og jeg lurer på om ikke norsk/europeisk lov på det området er strengere, så det er kanskje det som har gjort utslaget. Noe som kanskje hinter om hva slags dritt dette sikkert er Hvis de må proppe det fullt av tilsetningstoffer for at folk skal klare å svelge det, mener jeg... Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Den orginale Dew'en er amerikansk på godt og vondt. Det er en herrlig drikk for de med "sweettooth". For europeere blir det, som med mye annet amerikansk snop, for søtt. Jeg har ikke smakt den norske varianten enda, men jeg vil tro søtsmaken er dempet en del, og da er jeg redd det blir sprite uten syrlig smak. Forfriskende er det i alle fll ikke, sel om en orginal Dew er godt en gang iblant. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Er her om ikke annet. Hva er det for noe? Jeg ble en smule reservert når reklamen påstår at skvipet smaker som uran. Men det er da slikkerier for en ekte kommunist? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Noe som kanskje hinter om hva slags dritt dette sikkert er Hvis de må proppe det fullt av tilsetningstoffer for at folk skal klare å svelge det, mener jeg... Hehe, ja, det er ikke noe man drikker mye av. Det var utrolig godt en gang i måneden eller noe, spesielt om sommeren. En iskald boks Dew + sol = lykke. enden: Stemmer, den norske minner om en litt dau 7up uten syrligheten man vanligvis forbinder med sitronbrus. Pokker, alt dette snakket om Dew har virkelig gjort meg sugen på en kald boks. :S Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hm, kjøpte en slik en "pizza og mountain dew" på "sju ælve", og må si at den ikke smakte så værst. Men det kan jo være fordi jeg ville skylle ned smaken av papp-pizzaen Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Den har i hvertfall kommet til Rena i Hedmark.... Brusen smakte egentlig ganske godt tiltross fargen(gushe gul) Gir den smaks karakter 4+ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 har bare smakt et par zipper, men må si at den falt i smak hos meg... litt spennende smak, ikke like distinkt sitron/lime smak som hos 7up og sprite... god, 6/10 gir jeg den... der urge har 10/10 for å ha noe som målestokk... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Den smaker sukkervann og skvip, det er det den gjør. Word! Foretrekker en iskald Fanta Lemon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå