lavitz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Heisann, er det meningen at det skal ta ca 10 min å instalere gaim via portage og at det kommer oppe ganske mange warnings på Vidalinux? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg her? Lenke til kommentar
dr.Sjur Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Var litt usikker på Vidalinux helt til jeg så at den var basert på Gentoo. Gentoo er en kildkodebasert distrubisjon. Alt blir kompilert når du installerer. Siden tiden du bruker er avhengig av din datamaskin, så er det ikke uvanlig at en installasjon av et program tar 10 min. eller mer. Lenke til kommentar
lavitz Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Vel det var synd, da er det vel bare å prøve å finne en annen distro da Lenke til kommentar
lavitz Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Men hvorfor kom det opp så mange warnings i Portage? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Fordi det er ikke bare bare å få et program til å kompilere uten warnings. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Fordi det er ikke bare bare å få et program til å kompilere uten warnings. Faktisk nærmest umulig. Warningsene er i de fleste tilfeller ikke noe å bry seg om. Lavitz: har du prøvd å kjøre "emerge -k program"? Endret 9. februar 2005 av Gimper Lenke til kommentar
lavitz Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg slettet Vidalinux og instalerte Debian på nytt jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå