^aM^ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Som topic sier, hvordan får jeg til dette? prøvde meg med sudo apt-get <filnavn> , men dette ga erroren: E: Finner ikke <filnavn>. Jeg er i mappa der filen ligger. Kjedeligt uten nett på pc Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 su "passord" sh "filnavn" Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 prøve, men ubuntu ga meg ikke root passord, fikk ikke velge siden de kjører root i egen terminal Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Fikk kjørt, men nforce filen jeg prøver å få instalert hyler om no precompiled kernels. Noe som hvordan dette fikses? Tusen takk for hjelpen til nå ;P prøvde sudo og, før jeg testa sh Endret 9. februar 2005 av ^aM^ Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 sudo sh «filnamn» er korrekt. No veit eg ikkje korleis den der nforce-greia fungerer - men kanskje han spør om kernelheaders? Det kan du laste ned vha. apt. Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 kan ikke laste ned via noe linux, har ikke drivere til korte mitt. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Fikk kjørt, men nforce filen jeg prøver å få instalert hyler om no precompiled kernels. Noe som hvordan dette fikses? Tusen takk for hjelpen til nå ;P prøvde sudo og, før jeg testa sh Det skal vel være et alternativ "Ja" om å kompilere drivere når den spør om det? Lenke til kommentar
drall Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Følger det ikke med opensource driver da? "sudo modprobe forcedeth". Merkelig om Ubuntu ikke fant dette selv. Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg fikk problemer da jeg skulle legge inn drivere til skjermkortet mitt pga. jeg hadde verken kildekode eller headers installert. Fiksa det med å installere headerene og gi parameteret --kernel-source path /usr/src/kernel-headers-kjerneversjon eks: sh NVIDIA-INSTALLER-etelerannet.bin --kernel-source-path /usr/src/kernel-headers-2.4.18bf2.4 Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 "--use-this-kernel" fungerer også i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå