SkapereN Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Så dette tilbudet hos deal: http://www.deal.no/produkt.cfm?kid=3995&id...1&spec=yes#spec Er dette TV'et no bra? Noen som har noen erfaringer med dette produksjonsfirmaet? Og hva er egentlig best? Plasma eller LCD? Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hva er egentlig best? Plasma eller LCD? Plasma. Bedre kontrast, bedre repons, bedre lysstryke, vakrere farger, flere ", osv.... Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hehe verden er ikke så enkel Både plasma og lcd har sine fordeler og ulemper ja Den QPV skjermen begynner å bli gammel og jeg vet ikke om jeg ville ha kjøpt den da. QPV har kommet med en nyere plasma skjerm som er god del bedre ja, men også good del dyrere. http://www.deal.no/produkt.cfm?id=68182 Koster det dobbelte ja, men er nok også mer fremtidsrettet. Resolution 852 X 480 (WVGA) holder enn så lenge, men langt i fra fremtidsrettet. Plasma er generelt best til tv og film pga bedre kontrast osv LCD er vel mer praktisk hvis man har mer allsidig behov, som både tv, film, data og spillbruk. Pga høyere oppløsing osv. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tror vel at HD-en i navnet betyr at den har støtte for HD-TV, men det er jo ikke noe argument siden HDTV "aldri" kommer hit til lille Norge... Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tror vel at HD-en i navnet betyr at den har støtte for HD-TV, men det er jo ikke noe argument siden HDTV "aldri" kommer hit til lille Norge... Hehe Jaja man kan jo i allefall være naiv da HDTV kommer til Norge også, men uvisst når, men viktigste er selvsagt film, hd dvd, blu ray er vel på markedet innen ett år Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Uansett valg - kjøp med støtte for HDTV. Personlig ville jeg gått for en LCD, men da med en skikkelig responstid og kontrastforhold. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Men viktigste er selvsagt film, hd dvd, blu ray er vel på markedet innen ett år Et år ja...men da tviler jeg på at trådstarter har råd til å punge ut med en vanvittig sum på rundt 20.000 etter det dyre TV-kjøpet. Men jeg skjønner poenget, det tar ikke mange årene før Blue ray er allemanns eie. Det vil nok gå fortere enn det gikk med DVD.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå