SUPERJANNE Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 hei, når jeg får selgt min acer ferrari (billig!) så har jeg forsåvidt (allerede da) bestilt en apple 12" IBOOK med bluetooth. noen her som har reell erfaring? tenkte på å også bruke kabelen og software`n? også mesteparten i bluetooth og sende mota bilder ? gjeder meg skikkelig til å bli en "macèr" Lenke til kommentar
OleRavny Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) tar jeg helt feil når jeg sier at PC Suite bare går på windows? (hvis det var den softwaren du tenkte på da, finnes sikkert noe anna men) Endret 9. februar 2005 av OleRavny Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Hva tenkte du på da? Med bluetooth synkroniserer jeg kalender og legger inn musikk, ringetoner ++ SMS går bra å sende/lese med osx. (jeg ligger trådløst på senga nå og jeg glemtemobilen på skrivebordet, jeg kan alikevel sende og motta meldinger, og evt. sette på klokkealarm til i mårra tidlig uten og stå opp for å røre mobilen) I tillegg styrer jeg macen med mobilen (itunes powerpoint etc) med programmet "salling clicker" vil anbefale deg å gjøre et søk på www.mac1.no Gratulerer med et bra kjøp! Endret 10. februar 2005 av Thoma_S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå