iver89 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei. Har som en del av et prosjekt oppgaven å tolke diktet "Om ungdommens råskap". Noen som har gjort dette før, og kan hjelpe meg litt? Første gangen jeg leste gjennom det tenkte jeg det kanskje handlet om hvordan ungdommen ikke respekterer noe lenger, og driter i det meste. Men det blir kanskje litt for enkelt? Jeg er takknemlig for all hjelp Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hint: Ironi Diktet er skrevet av vår venn Jens Bjørneboe, og det burde vel si endel om budskapet i diktet, eller? EDIT: Den første tanken din blir _altfor_ enkel. Hadde jeg vært læreren din ville du fått en 1er. Endret 9. februar 2005 av olsen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hint: Ironi Diktet er skrevet av vår venn Jens Bjørneboe, og det burde vel si endel om budskapet i diktet, eller? EDIT: Den første tanken din blir _altfor_ enkel. Hadde jeg vært læreren din ville du fått en 1er. Var ikke Jens Bjørneboe... en smule rød... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ta det i skoletråden eller OS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg