Gå til innhold

Vanskelig å få seg mount fra annen rase?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg har forstått det så er det ikke noe problem. Du må ha en god reputation i området, men det skulle være lett å få til. Ellers er det kun level og penger som avgjør. Å få en horde mount som alliance blir vel heller umulig?

 

Edit: Litt sent ute, mange svar på kort tid her

Endret av cremaster
Lenke til kommentar
Tenkte på å spille Gnome, men vil helst ha en hest som mount. Vil det være vanskelig? Tenkte å bare fyke rett fra startområdet til til Gnomes og til Nothsire/Goldshire, for å følge questlinjen der. Det går på reputation, er det ikke så?

hehe Blib, jeg skal gjøre akkurat motsatt. Jeg skal løpe fra northshire Abbey til Kharanos når jeg er lvl 6. Kanskje vi møtes på veien!

 

Jeg skal nemlig ha epic war ram når jeg er lvl 60, en gang...

 

Mechanostriders er etter min mening den feteste mounten i spillet, men men smak og behag : )

 

Har du byttet klasse igjen? Trodde du skulle være human paladin.

Lenke til kommentar

Ja, det er en stund siden jeg byttet nå. Er egen tråd om det på Exiles-forumet. Er Rogue nå. Pallies ble kjedelige i lengden, så kombiner det med Seal of the Crusader-"nerfen" og rollen jeg da fikk i combats, så byttet jeg.

 

Men nok om det. Ser forresten Epic-mountene noe forskjellig ut fra lvl-40-mountene? Hvor kan jeg finne bilder av disse da?

Lenke til kommentar

Er det ikke en bug som gjør at det er umulig å få exalted reputation blandt andre raser da? Trodde det?

 

Forøvrig hadde jeg ingen problemer med å komme opp på honored (og selv halvveis til neste nivå) hos humans da jeg spillte night elf... jeg tok slavisk alle quests i stormwind området da...(selv de som på den tiden var grå) (ja også 1st lvl questene til human...det er bare å gå å spøre dem du veit gir quest, selv om de ikke har ! over hodet :))

 

og som 15-20 lvl gikk det uhorvelig fort å gjøre low level questene til human :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...