Lufthode Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 hei. Lurte på om dere kunne hjelpe meg med å velge skjermkort. har ingen definitive krav om "ikke vifte", men det HADDE vært greit å slippe den. jeg spiller litt "call of duty", og satser på å starte med CS, så det bør fungere greit der. Ellers bruker jeg bare pcen til kjipe ting, som skole, nett, chat,osv. Fint om det har sånn...DVI(?)-utgang. Det må være AGP. Vil jo helst ha det så billig så mulig, men har vel satset på ca 1000 nå. Såh, om noen føler for å brife med sine kunnskaper, så er jeg takknemlig for all hjelp. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 resten av maskin specsa dine hadde vert greit å vite Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 shit..var det da. Uhm, den ble kjøpt i sommer, tror det er en 28,ghz-prosessor, 512mb ram, ANER ikke hva hovedkort jeg har. sliter jeg? Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 hva med dette??.. har ikke sett noen tester da.. men tor ikke du får så mye bedre enn dette for den prisen.. ikke på lager da 6600 non-ultra Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 eneste negative med det, er at det ikke er AGP, etter som jeg kan se. eller tar jeg feil her? Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 hva med et sapphire radeon 9600xt ultimate edition. det er vifteløst og har en real ytelse, men det koster dog litt mer enn den tusenlappen du nevnt. (trur de går for rundt 13-1400 på komplett.no). ellers skal ati-kortene være relativt stillegående uansett. Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 eneste negative med det, er at det ikke er AGP, etter som jeg kan se. eller tar jeg feil her? Asus N6600 GeForce 6600 128MB DDR AGP, TV-Out, DVI, Retail jopp, det er AGP... og .. eneste minus er at det ikke er på lager Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Krezzo: beklager, min feil. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 hva med dette??.. har ikke sett noen tester da.. men tor ikke du får så mye bedre enn dette for den prisen..ikke på lager da 6600 non-ultra Ikke et dumt valg. Det er mye bedre enn 9600pro/XT som koster ca det samme. Lenke til kommentar
Plukkern Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Rundt tusenlappen er det nok ingen andre kort som gir samme ytelse som 6600 nei. PC utstyr har et alternativ som er 100 spenn billigere enn det som Krezzo nevnte. R. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 shit..var det da. Uhm, den ble kjøpt i sommer, tror det er en 28,ghz-prosessor, 512mb ram, ANER ikke hva hovedkort jeg har. sliter jeg? 28 ghz , ja da har du i hvertfall cpy som holle maange år fremover? Intel eller AMD? hehe! dette kan du sjekk om du går inn hit. Kontroll panel-->sytem. Nvidia kortet anbefalt over her ekke noen fumt valg nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå