Lazyboi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg vet at Whitebox bruker svært lang tid ved levering, men det jeg lurte på er om noen har erfaringer med reperasjoner, etc. Laptopen min har gått fyken, og trenger den veldig fort tilbake, så hvis jeg sender den i dag, når er det sannsynlig at jeg får den tilbake? Jeg ringte dit, og han svarte at det ikke ville ta så lang tid... Er det forresten noen som vet hva man må sende med dataen? Han sa at jeg måtte legge ved problembeskrivelse og ett eller annet som jeg ikke hørte (kvittering??) Takker for alle svar =) Lenke til kommentar
vinagunner Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg vet at Whitebox bruker svært lang tid ved levering, men det jeg lurte på er om noen har erfaringer med reperasjoner, etc. Laptopen min har gått fyken, og trenger den veldig fort tilbake, så hvis jeg sender den i dag, når er det sannsynlig at jeg får den tilbake? Jeg ringte dit, og han svarte at det ikke ville ta så lang tid... Er det forresten noen som vet hva man må sende med dataen? Han sa at jeg måtte legge ved problembeskrivelse og ett eller annet som jeg ikke hørte (kvittering??) Takker for alle svar =) hvis den har gått fyken, så har du jo ingen valgmuligheter uansett! . ikke send inn kvitteringen, men i beste fall en kopi av den... Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 For å si det hele slik: Whitebox ljuger og somler. Regn med mange telefonsamtaler og venting Gudskjelov at min 1557 fortsatt fungerer Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Du må regne med at en måneds ventetid kan gå med Lenke til kommentar
TEE Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Her blir vi kjeftet huden full av kundene hvis det tar mer enn en uke, uansett feil (kun sluttbrukermaskiner). Lurer på hva slags ord som blir brukt i telefonen mot Whitebox etter en måned Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 På siden deres sier de det kan ta opptil 2 uker. Har aldri trengt å sende inn kvittering med. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei, Tar vanligvis ikke lenger enn 4-5 dager inkludert frakten. Jeg pleier å snakke med dem først, og sende den med referanse til personen jeg snakket med. Har foreløpig gått veldig smertefritt. Du må sende med beskrivelse av problemet, og returadresse...... Mvh Chris Lenke til kommentar
ken36 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei, Tar vanligvis ikke lenger enn 4-5 dager inkludert frakten. Tull!! Dem er dødstrege min to uker dessverre.. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Da hden min døde for 2 -3 mnd siden. Så sendte jeg den inn, og ca 6 dagere senere sto jeg med en ny hd i hånda. så skal ikke klage jeg Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Skal vi ikke bare si det sånn at det er litt sånn svingende behandling hos whitbox istedenfor å drive og krangle denne off-topic...? Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg sendte min laptop på posten til den 02.02.05 og i går (09.02) fikk jeg mail om at den hadde blitt sendt tilbake til meg... Jeg regner med og mota den i morra eller på lørdag. De måtte bytte hovedkortet og de kjørte en del tester. Altså ca 2 uker tipper jeg... Lenke til kommentar
TEE Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tull!! Dem er dødstrege min to uker dessverre.. Og at noen har en annen erfaring enn deg personlig er selvfølgelig umulig? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har nettopp fått min Whitebox tilbake etter rep, tok ca. 1 1/2-2 uker, husker ikke når jeg sendte, greit nok, men har kun en klage på det, at de først sendte kun esken, uten maskinen OG regning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå