amstaf85 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Når jeg raider har jeg ofte sett på chatten: [Navn] [Orcish] <noe uforståelig>! Er det mulig å lære seg andre språk ? Har sett litt på off.wow forum men finner ikke noe der Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Eneste metode man kan kommunisere med hord er via "l33t" språket. feks. |-|1 - hi |_| |^ 4 /\/1(3 |-|0|^|) ^^ - you are a nice hord ^^ osv. Funker bare i /shout og /say. Endret 9. februar 2005 av DirtyDog Lenke til kommentar
Falconetti Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det finnes en add on man kan bruke, men det forutsetter at den du skal prate med også har den installert. http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=6 Men jeg ville ikke brukt noe slikt : ) Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det finnes en add on man kan bruke, men det forutsetter at den du skal prate med også har den installert. http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=6 Men jeg ville ikke brukt noe slikt : ) Syntest det blur juks jeg. Hadde det vært meninga at Alliance skulle forstå horde sitt språk og omvendt, hadde det vært sånn... Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Eller bare kommunisere via kommandoene man kan gjøre ved å skrive /hi. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det har visstnok vært snakk om å legge til mulighet for dette senere. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Det er vel forbudt å omgå denne sperren fra Blizzard sin side, vil kunne medføre suspensjon/kansellering av konto. Edit: Ville jo gjøre det alt for enkelt å øke honour og level. Et guild kunne jo da ha spillere på begge sider som samarbeidet. Dette er selvfølgelig mulig nå og, man trenger jo feks bare kjøre spillet windowed og kommunisere via msn. Har vel også mye med stemningen i spillet å gjøre, at man ikke kan snakke med hverandre. Endret 9. februar 2005 av cremaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå