Gå til innhold

Hva skriver du på CVen din?

Knutsi

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Jeg sitter i en situasjon nå hvor det ville vært fint med en liten ekstrajobb ved siden av hovedjobben, og må i den anledning oppdatere min CV.

Jeg lurer bare på om det finnes noen her som faktisk skriver i sine personlige fakta at de spiller mye?

Jeg har ingen planer om å gjøre det selv, men da Gamer.no ser ut til å sikte på å gi ”gamere” (har vi et godt norsk ord på dette? ”Spillentusiaster”?) et ansikt, og kanskje en slags økt identitet, kunne det være spennende å gjøre hva folk her sier om dette.. Tross alt, hvis halvparten+ av fritiden din går med til spill er det en stor del av din personlighet. Men kanskje det er like unyttig som å føre opp ”TV-titting” som hobbyer ;P Kanskje det rett og slett ikke gir noe positivt bilde til en arbeidsgiver?

Jeg vil tro denne tråden henvender seg stort sett til folk over 18-19 år.

Mvh,

. Knut S.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.. Det kommer jo helt an på hva som er relevant for stillingen du søker på.

Dersom du evt. skulle søke på (tar noe helt ut av hodet her) stiling som budbil-sjåfør, trenger man vel ikke legge til at man er spillentusiast, men dersom du f.eks. skulle søke på en spillbutikk (Spiderman?), så er dette lurt å ta med.

Så det kommer vel an på hva slags jobb du søker på?

Lenke til kommentar

Anbefaler deg at du skriver Dataentusiast fremfor spillentusiast, samfunnet har fortsatt en negativ holdning i forhold til spill (ser på oss som potensielle kriminelle som kan sprekke når som helst og begå en massakre) som dessverre er veldig dårlig begrunnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...