Gå til innhold

VIP status hvis man...

Anbefalte innlegg

donerer over 100(eller mer) kroner til OK.

Man for altså "VIP" under brukernavnet sitt på diskusjonsforumet. Folk er gniene som bare fa.. men for man ekstra oppmerksomhet, så kan jeg love dere at pengene strømmer inn! I værtfall litt mer :smile:

Tenk på det.

Edit: Kom på en ting til. Hvis noen ikke ønsker denne VIP-statusen, så kan man jo bare mekre innbetalingen med "ikke vip" eller noe sånn.

[ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-06-19 19:10 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kunne jo foreslått dette under "donneringstråden".

Jeg syntes ikke dette var noen særlig ide! Er ikke OK.no + HW.no + gamer.no samme forum? Da vil jo de som donnerer og blir VIP poå ok.no også bli VIP på HW.no osv. Vil bare bli tull tror jeg.....

(huff da, jeg plerier da ikke være så negativ jeg.... :smile: )

Redigert:

Har det ikke vært liknende forslag tidliger, men da med antall meldinger? Det var visst en dårlig ide med tanke på spamming!

Men jeg tror ikk at gutta på OK.no har noe i mot å få kontoen "spammet" med 100-lapper! :lol: :lol:

Bare litt nysjerrig:

Hvilken stol bruker DU?

[ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-06-19 20:08 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-19 20:06, Kenny000 skrev:

Du kunne jo foreslått dette under "donneringstråden".

Vurderte det. Men dette er ikke et forslag til brukerene i første omgang.

OK.no leser det nok her og.

Quote:

Jeg syntes ikke dette var noen særlig ide! Er ikke OK.no + HW.no + gamer.no samme forum? Da vil jo de som donnerer og blir VIP poå ok.no også bli VIP på HW.no osv. Vil bare bli tull tror jeg.....

Det første har du helt rett i. Men tror ikke det skulle bli så mye tull akkurat. Hvis noen vil ha VIP-status, så er det jo en løsning på det :wink:

Quote:

(huff da, jeg plerier da ikke være så negativ jeg.... :smile: )

Er ikke så farlig det da! All form for konstruktiv kritikk er velkommen.

Quote:

Redigert:

Har det ikke vært liknende forslag tidliger, men da med antall meldinger? Det var visst en dårlig ide med tanke på spamming!

Vel, jeg tror ikke de som donerer 100-200 kroner er typen til og plutselig begynne og spamme fram "VIPen sin". De blir jo bare bannet da.

Men at det har kunnet oppstått med en statusordning mot antall poster, er en helt annen sak.

Lenke til kommentar

Joda, vi har tenkt på en måte å "belønne" alle som donerer penger, men har latt det være av flere grunner. En ting er at det ville det være vanskelig å få til noe rettferdig og gjennomførbart på dette.

Viktigere er det at de som har penger til overs til Overklokking.no ville fått noe de andre brukerne ikke får - Overklokking.no skal være gratis og likt for alle. En eventuell betal-tjeneste er langt fram i tid og vil kreve en betydelig jobb.

Lenke til kommentar

Her skal dere få mitt syn på det...

Quote:

Den 2002-06-20 04:17, CannoliBoy skrev:

Joda, vi har tenkt på en måte å "belønne" alle som donerer penger, men har latt det være av flere grunner. En ting er at det ville det være vanskelig å få til noe rettferdig og gjennomførbart på dette.

Dere ser jo uansett hvem som betaler, fordi når dere skal trekke ut vinneren så må dere jo det. Så så mye eksta jobb kan det jo ikke være, fordi at det er mange andre forum som har sånne løsninger...

Quote:

Den 2002-06-20 04:17, CannoliBoy skrev:

Viktigere er det at de som har penger til overs til Overklokking.no ville fått noe de andre brukerne ikke får - Overklokking.no skal være gratis og likt for alle. En eventuell betal-tjeneste er langt fram i tid og vil kreve en betydelig jobb.

Helt ening, burde være gratis! men jeg mener at vi ikke burde ha en sånn VIP tag, men eller en sånn "support" ellerno. Det kan du enten oppnå ved å donere penger eller komme med saklige innlegg på forument.

Fordelene med dette er at man trenger ikke donerer penger for å få en "support" tag. derfor blir det mer likt for alle.

Når det gjeldet fordeler å ulemper for ok.no så ser jeg:

Minus

[*] Det blir litt mer administrasjon

[*] Litt mer jobb for moderatoerer

Pluss

[*] Nye brukere ser hvem som er "seriøse" på forumet

[*] Man holder på de gode brukerne av forumet

[*] OK.no får inn mer penger til prosjekter

[*] Kvaliteten på postene på forumet vil øke

Kunne sikkert ramset opp mye mer, men jeg tror jeg har fått med det viktigste. Det var bare sånn jeg ser på det....

Fordi jeg synes at et eller annet må gjøres fordi kvalitene på posten synker, det har jo også noe med det at vi har flere brukere på forumet. Men tror kansje at dette er en måte snu det på. Hva synes dere?

Trur ikke jeg har brukt så mye bbcode på lenge :smile:

Cyrus spør dere pent:

Kan du avse noen kroner?

Takk på forhånd...

[ Denne Melding var redigert av: Cyrus på 2002-06-20 09:17 ]

Lenke til kommentar

Det burde ikke være så vanskelig å få til, jeg har sett mange andre forum, hvor en god del har ordnet et slikt system.

Dessuten ville iallefall jeg gå over til å vurdere å gi en hundrings eller to med en sånn ordning... vet ikke helt hvorfor, men det ligger vel i den menneskelige natur å like å føle seg spesielt verdsatt.

Lenke til kommentar

Takker for det!

Det var virklig en god tur det der, men nå er jeg tilbake på jobb. Men ser at det ikke har vært noen moderatorer her svar på mitt forslag. Burde jeg sende en "Privat melding" til en av de? isåfall hvem?

Lenke til kommentar

Har fått med meg at CannoliBoy er redaktør, men jeg svarte jo på hans innlegg. Han svarte jo ikke på mitt...

For å si den sånn så var det ikke jeg som startet denne tråden, det var vell "Artic" hvis jeg ikke husker feil. Han ville innføre en slags "vip" status ved betaling, å det svarte CannoliBoy på.

Men jeg var også uening i å innføre en betalt vip ording derfor svarte jeg med en variant som ikke nødvendigvis trengte betaling. Sånn at det ikke skulle bli noe "klasseskille"...

Ha en fortsatt god dag.

Cyrus spør dere pent:

Kan du avse noen kroner?

Status:1400kr

Takk på forhånd...

[ Denne Melding var redigert av: Cyrus på 2002-06-24 12:12 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...