cliffme Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Holder meg til printbare plater.... Men kan være interessant å se på brenneren med tanke på brenning av dvd osv... Utbytting av min samsung... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Yamaha brennern hadde jeg. Drit fett med en slik brenner, hevder seg liksom over alle andre. Du dræg jenter med den Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Denne brenneren blir vell som den Yamaha. fx1 brenneren.. en liten skryte sak å ha i kabinettet sitt. Hadde en sånn skjøl og syntes det var litt coolt å lage tatto på platene. Mvh Ole Endret 9. februar 2005 av Crazy Joe Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det ser unektelig kult ut, men som nevnt tar det litt for lang tid ja. Uansett en kul ting å ha. Vet i alle fall hva jeg skal kjøpe når jeg skal ha DVD-brenner :-) Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 30min er for mye. Vil heller vente til de kommer ut med en ny en, som gjør det på halvparten av tida elns. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Bortsett fra print funksjonen, som tar litt lang tid, har det noen hensikt å oppgradere fra 1620 til 1625? Kan evt. sette 1620 i serveren. Men kun hvis det har noe for seg, eller om det er bedre å vente på noe nytt. Forøvrig meget fornøye med 1620. Endret 9. februar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kommer denne brenneren før TG? Hadde værst best om den kom den første uka i mars da.. Vil ikke vente så lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå