PatSharpX Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg får stilt farte på CPU'en men ikke de andre viftene!! Hvorfor??? Og hvordan får jeg av pipingen som kommer når jeg slår den og og hvordan får jeg slått av slik den ikke regulerer RPM på CPU'en automatisk?? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Alt det der skal stå i manualen, kanskje ikke det med hvorfor du ikke får regulert de andre viftene, men alt det andre skal stå. Ta deg en tur på hjemmesiden til Aerogate, og se om du finner noe svar der. Den er etter det jeg forstår temperatur regulert til cpu. Er det konstant piping når du slår på datamaskinen, eller er det bare 1/2 pip? Modifisere den litt hvis du ikke får svar. Har et søskenbarn som har samme viftestyring, og personlig syns jeg den er idiotisk laget. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Alt det der skal stå i manualen, kanskje ikke det med hvorfor du ikke får regulert de andre viftene, men alt det andre skal stå.Ta deg en tur på hjemmesiden til Aerogate, og se om du finner noe svar der. Den er etter det jeg forstår temperatur regulert til cpu. Er det konstant piping når du slår på datamaskinen, eller er det bare 1/2 pip? Modifisere den litt hvis du ikke får svar. Har et søskenbarn som har samme viftestyring, og personlig syns jeg den er idiotisk laget. Det er bare en eller 2 pip! Og får til å regulere da andre viftene nå! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 trykk inn viftestilleknappen for å stoppe pipinga.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 ja, takk! men hvordan får jeg bort at den regulerer cpu viften automatisk!!! den driver å hopper opp og ned heletiden!! Å det bråker mye med boxed vifta! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Aerogate II FAQ Q: What does "Automatic Fan Activation Temperature" mean? A: Automatic Fan Activation Temperature means that when the thermal sensor reach the default temperature degree, it will tune the fan to the highest speed. For CPU/VGA, default temperature degree is 65C/149F. For HDD/CASE, default temperature degree is 65C/149F. Q: Can I change the default set on the Automatic Fan Activation Temperature? A: No. This will be adjustable in our upcoming upgrade version. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Aerogate II FAQQ: What does "Automatic Fan Activation Temperature" mean? A: Automatic Fan Activation Temperature means that when the thermal sensor reach the default temperature degree, it will tune the fan to the highest speed. For CPU/VGA, default temperature degree is 65C/149F. For HDD/CASE, default temperature degree is 65C/149F. Q: Can I change the default set on the Automatic Fan Activation Temperature? A: No. This will be adjustable in our upcoming upgrade version. Takk den så jeg ikke! dumt at jeg ikke kan ta vekk Automatic Fan Activation! Det bråker Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Med litt modifikasjon så går det nok. Men hvis du ikke kan så mye innen elektronikk, så bør du la være Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Med litt modifikasjon så går det nok. Men hvis du ikke kan så mye innen elektronikk, så bør du la være Tror ikke jeg burde prøve meg på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå