Cursio Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Noen som spiller / har spilt / har minner om dette fantastiske spillet? Jeg kjøpte det da det kom i 1999, og har ikke angret! Det fungerer ikke på XP (jeg har ihvertfall ikke fått det til å fungere stabilt. ) Så jeg bruker en gammel 400mhz pc med win98se for det, + de andre spilla som ikke går i xp. Synes dette er et supert og actionfylt spill Hva synes dere? Offisiell hjemmeside: Podracers Bilde fra spillet: Lenke til kommentar
Azure Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg hadde Pod Racer på N64 for en laang stund tilbake...og jeg husker hvordan jeg frydet meg over å spille det! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Ja, det er kjempegøy! Gjennomførte det nå for noen dager siden, det er verdt det å blåse støvet av N64en og spille det igjen! Det er det beste gjennomførte spillet i sin sjanger, wipeout og ballistics blir litt kjedelig synes jeg. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Jaja, ingen flere meninger om Pod Racer? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jada, spilte det MASSE da det kom ut. Slik SYK fartsfølelse var det ikke mange spill som ga på den tiden, nei! Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Husker det som et utrolig bra spill Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Fulgte med forrige pc-en her i huset så har spilt en del... Det er dritbra!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 spilte det masse på N64 før i tiden.. da var det jo vilt bra.. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det spillet er ekstremt bra - har spilt det litt hos andre - må se om jeg finner det noe sted Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Det spillet er ekstremt bra - har spilt det litt hos andre - må se om jeg finner det noe sted Fy, fy! Hehe... Du finner det sikkert i en rotekasse på din lokale spaceworld eller noe sånt! Ikke mer en 100-200 spenn det! Lenke til kommentar
Wallaboy Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Tror det er det råeste N64-spillet jeg vet om... Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Prøvde sånn podracer-spill, sånn i sånn maskin... Med podracer håndtak og alt, det var rått Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hmm, har det til PC. Tror jeg skal prøve å installere det igjen, men må jo få det til å funke i XP! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hmm, har det til PC. Tror jeg skal prøve å installere det igjen, men må jo få det til å funke i XP! Funker fint i xp for meg... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 HAr det jeg og. Søren meg lyst til å innstalere det nå. Minnes alle mine gode minner. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Har spillet jeg også, men det vil ikke fungere som det skal i XP. Når jeg starter i et race så blir alt bare hvit Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Prøvde sånn podracer-spill, sånn i sånn maskin... Med podracer håndtak og alt, det var rått Det prøvde jeg og, på Kanalen i Oslo, det var dritrått. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Prøvde sånn podracer-spill, sånn i sånn maskin... Med podracer håndtak og alt, det var rått Det prøvde jeg og, på Kanalen i Oslo, det var dritrått. Ja, jeg har prøvd en sånn maskin, det er knalltøft! Skulle ønske det ville fungere skikkelig i XP, men jeg har jo en win 98 maskin stående til de eldre spillene, så det er ikke noe stort problem. Tenk dere dette spillet i ny drakt med dagens grafikk og motion blur! DET hadde vært tøft det! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hadde bare demo av podracer for lengesiden men det var drit gøy. Ei stund etter kjøpte jeg podracer revenge til ps2 men det var ikke så gøy, du kunne blant annet ikke legge "poden" på høykant der det er trangt. Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hadde det jeg og var kult og linke på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå