Henrik Salthe Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det er endelig tid for at det blå pinnsvinet Sonic nok en gang feier inn i kjellerstuene og over TV-skjermer blant landets spillinteresserte. Sega har sluppet en gavepakke for alle 90-tallsnostalgikere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Fin omtale Rådigger Sonic! Tror jeg blir å skaffe denne... Ga dere spillsamlingen &/10 i grafikk for den overbevisende etterlignengen av Sega grafikk? - Sylvarius Lenke til kommentar
morgus Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Er det mulig å save i sonic ''1''i dette spillet? Har aldri rundet det, fordi jeg stod fast på en boss.... Må nok koste på meg denne ja, spesielt hvis man kan save. [EDIT] En liten leif Endret 14. februar 2005 av morgus Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Det er null problem å save, ja:) Og grafikken er akkurat som på sega, så vidt jeg kunne se.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Lagring i disse spillene blir nesten like dumt som når folk spiller gamle platformspill på emulatorer med savestates... Det gjør litt vondt. De er beregnet på å skulle spilles gjennom uten lagring underveis, og det burde ta under en time i de fleste tilfellene. Med mulig unntak av lock-on-spillene som fortsatt burde være i den samlingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg