Deurges Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Musen lagger og henger seg opp hele tiden. jeg bruker windows xp og har lastet ned de nyeste driverne til musen, men den er helt på trynet. Etter at jeg ikke har brukt den i et par sekunder henger den seg opp og jeg må klikke for å aktivere den igjen og i tillegg lagger den nesten hele tiden. Er det noen som har noen gode tips om hva som er galt eller om det er noen måte å fikse det på? Slik som det er nå er det umulig å spille noe som helst. -Deurges- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 skulle jo funka da. nyeste mouseware, som støtter xp altså?? sjekka "pinnene" på musekabelen?? hvis de er bøygd kan jo noe vere feil. Lenke til kommentar
Deurges Skrevet 17. november 2001 Forfatter Del Skrevet 17. november 2001 Jeg bruker usb porten nå, men den var like ille når jeg brukte ps2 porten. Den nyeste mousewaren skal støtte xp ja. Skikkelig frustrerende. -Deurges- Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Du har koblet til sendern til USB porten ja? Jeg bruker vanlig optisk logitech mus.. funke konge.. men det e jo ikkje d samme som cordless Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Bruker cordless i XP. No problem her i gården. Bruker standarddrivererne til XP. hmmm. Bruker PS2. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Trådløst er no dritt samma faen. Batteriene går tomt annahver uke, ikke sant :sad: Det var litt å ta i.. mehn. Også kan signalene bli forstyrra av mobiler ol. Lenke til kommentar
thesutex Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 dette er det dummeste jeg har hørt.. jeg har cordless mouseman+ og mine batterier har jeg skifta 2 ganger siden jul ifjor! de varer jo i 5 måneder ca, og jeg bruker pc mye.. trådløst er jo genialt.. kan ligge i senga å klikke :smile: Lenke til kommentar
bjahoff Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Du kan prøva å flytta sendaren til ein annan plass, helst på god avstand frå alt som brukar straum. Då skal det ikkje vera så mykje forstyrrelsar på signalet at det gjere noko. Ellers så kan jo musa/sendaren vere øydelagt. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 Quote: On 2001-11-18 19:42, thesutex skrev:dette er det dummeste jeg har hørt.. jeg har cordless mouseman+ og mine batterier har jeg skifta 2 ganger siden jul ifjor! de varer jo i 5 måneder ca, og jeg bruker pc mye.. trådløst er jo genialt.. kan ligge i senga å klikke :smile: Helt enig med deg. Genialt når jeg skal se på DVD, og ikke gidder å reise meg for å endre noe på PC'en. Bare ta med musa i sofaen:-) Mvh Allyse Lenke til kommentar
Rambo2 Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 Har også problemer med musa fra Logitech Cordless Desktop Optical pakka.Den har akkurat de samme problemene.Den hakker i XP og spill som Max Payne,CS. Har ikke prøvd de nyeste driverne så jeg lurer på hvor jeg kan få tak i de? Det haster! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå