Gå til innhold

Inntrykk av Motorola V220

Anbefalte innlegg

finne driveren på motorola.com?

Jeg finner, bare at de har noe du kan kjøpe men ikke laste ned! Og så kan du ikke kjøpe av de!

Hjelp!

Og en annen ting, når noe går gale med telefonen. Hvem skal jeg levere den til? (kjøpte den på rema 1000 på lørdag. Og skjermen funker ikke skikkelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endret emnetittelen, skulle nesten tro at RIMI (Norges gruppen) laget telefoner ;P

Rimi - Haakongruppen eller Ica Norge

Spar, Joker, Kiwi - Norgesgruppen.

Sorry for off topic, men jeg måtte bare rette på deg der :)

Til topic:

Jeg er imponert av kameraet og prisen, men ellers var ikke dette noe særlig spesielt. I skrivende stund kan man kjøpe Siemens M65 og SE K500i til 799 på elkjøp. Begge er mer funksjonelle og gir mer for pengene. Vil man derimot ha klapptelefon er jo saken en annen, da de ikke finnes i denne prisklassen.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg lurte på om noen har aning på hvordan eller om det går i det hele tatt ann å bytte meldings tone?

Telefonen virker helt grei for prisen, men hadde vært greit og hatt egen tone for ringing og egen tone for sms og mms. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

kan du ikke filme mobilen flippe opp og ned samt putte en mikrofon nærme mobilen for så å poste klippet på Humor-delforum? Når man flipper opp telefonen, hører man FJÆREN gå "booiinngg. Samme når du flipper den ned! Billige saker gitt..plastic fantastic!

men cred for omtale!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
får ikke satt opp denne for mms fra netcom jeg :no:

Finner ikke noen meny valg når jeg har gått inn på meldinger slik det står i brukerveiledningen fra netcom :mad:

Dermed får jeg ikke aktivert mms opsettet på telefonen.

Hmm, det var snålt.

om du er heldig, kan det jo hende at Motorola selv konfigurerer moto-telefoner, sik som Siemens gjør.

Besøk hjemmesidene deres, så kanskje det står noe der.

I så tilfelle burde det gå an å sette opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...