Renshai Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har nettop fått meg en MSI Mega 516, og er fornøyd med den. Men skulle gjerne brukt mine Koss Portapro, og disse har 3.5mm jack-plugg, mens MSI'n har 2.5 jack plugg. Ser folk sier disse funker bra sammen, men hvor fant dere overgangen?? Har vært på Clas Olsson, Spaceworld, Computercity og Komplett.no, men finner ikke noe.. Hvor får man tak i sånt? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ingen som selger tror jeg, men du kan fint lage en selv. Plugger tror jeg du kan få på clas ohlson. Hvis du bor i stavanger området kan du gå ned på lyd og bilde å få de til å lage en til deg. Kjempeservice! 20kr for en liten overgang tror jeg de tar. Lenke til kommentar
Renshai Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Hei og takk for svar! Fant pluggen hos Idedata i Vestfold, de skulle ha 98+mva for den. Bor dessverre ikke i nærheten av Stavanger, men takk for tipset - kanskje jeg stikker innom neste gang Ingenting har konsert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå