Furiouz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har abre 1 vifte i kabinetet mitt. Den som står bak. CPU ligger på 60 grader, skjermkortet ligger på 55-60 grader og sys temp ligger vel på 50-60 grader, er ikke helt sikker på sys tempen. Går det ann å få satt inn flere vifter? Er jo ikke plass til å sette inn noe vifte i kabinetete mitt Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) flere vifter vil nok hjelpe ja... har du ikke plass så lag plass eller så har du denne: http://psdata.no/ps.asp?it=97526&mlevel=011600 åssen kabinett har du? Endret 9. februar 2005 av aklla Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Flyttes fra kabinetter til luftkjøling. Endret 9. februar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Har ferdig pc så har et hå kabinett. Er vel plass men hvordan skal jeg få skrudd inn viften? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Setter den i ein ledi PCI slot.. men trur den der båker Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 hvordan skru inn en vifte: 1. du finner en stjernetrekker 2. du finner en vifte og 4 stk skruer til vifte 3. du finner plassen til viften, finner de 4 hullene, setter på viften og skrur skruene fra med klokken eller det er mange som har ferdige fester, der trenger du bare dytte inn viften Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Bråker den Men vha med vanlig vifter? Burde jeg kjøpe en til eller holder det med 1? Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 hvordan skru inn en vifte:1. du finner en stjernetrekker 2. du finner en vifte og 4 stk skruer til vifte 3. du finner plassen til viften, finner de 4 hullene, setter på viften og skrur skruene fra med klokken eller det er mange som har ferdige fester, der trenger du bare dytte inn viften Har jo ikke plass til flere vifter, er ikke noe hull jeg kan skru den inn i. Må jeg bare lage meg hull da.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Setter den i ein ledi PCI slot.. men trur den der båker litt ja, men ikke så veldig, har selv hatt en, det er ingenting for de som skal ha lydløs pc... men pass på støvet, det samler seg MYE støv i de viftene Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har jo ikke plass til flere vifter, er ikke noe hull jeg kan skru den inn i. Må jeg bare lage meg hull da.. Har ferdig pc så har et hå kabinett. Er vel plass men hvordan skal jeg få skrudd inn viften? du skrev jo at du hadde plass til flere vifter... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg har også hatt 2 av de sentrifugalviftene og må si meg enig i at de bråker minimalt samenlignet med vanlige 80mm vifter. Har dem fremdeles liggende i skuffen. Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Har jo ikke plass til flere vifter, er ikke noe hull jeg kan skru den inn i. Må jeg bare lage meg hull da.. Har ferdig pc så har et hå kabinett. Er vel plass men hvordan skal jeg få skrudd inn viften? du skrev jo at du hadde plass til flere vifter... hehe sry for litt rot. Mener jeg ikek ahr noen plass der jeg kan skru inn viter om du skjønner, steder det er meningen at man kan skru inn vifter med hull osv. Men har plass i kabinett til å sette inn vifte hvis jeg må lage plass selv om du skjønner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå